Saçlarım kalçanın altına geliyorken kesmeye başlayıp şarap kızılı yapmıştım kendimi. Zamanla saç boyunu kılan hizama kadar kısalttım. 4 sene kızıllıktan sonra doğala dönüp uzatmaya karar verdim ve siyaha boyadım. Sonra o siyah boyanında saçından gitmesi için saçım uzadıkça ben kestim. şu an 1 Gr boya yok ve saçım belime kadar uzun gayette sağlıklı. Yani diyeceğim şu verecekleri para ailemi ve beni ömür boyu rahat ettirecek bir miktar olursa kazıtırım yazı olarak belirtemem bunu planlayıp hesaplamak lazım😂
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılMilyoncuklar verseler 0 a vururum 😂. En pahalı perukları takarım oh miss 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSanırım beni milyoner yapmayacaklarsa kabul etmem.
10 Yorumla
Saçlarım benim için önemli ama sonuçta yeniden uzar, o yüzden gerçekten yüksek bir miktar teklif edilirse düşünebilirim. Öyle ufak tefek paralara değil, hayatımı ciddi anlamda değiştirecek, beni maddi olarak rahatlatacak bir rakam olmalı. Sonuçta saç kesilir, zamanla geri gelir ama böyle bir şeyin karşılığında alacağım para geleceğime yatırım yapmamı sağlarsa, o zaman değer. Ama tamamen keyfi ya da eğlence amaçlı bir teklifse, ne kadar para teklif edilirse edilsin pek sıcak bakmam.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, bu çok kişisel bir karar ama saçlar gerçekten bizim kimliğimizin bir parçası gibi değil mi? 💇♀️ Ama bazen değişim, yepyeni bir başlangıç olabilir! 🎉
Benim için saçları kazıtmak oldukça radikal bir olay, çünkü saçlarıma gerçekten çok değer veriyorum. Ancak bunun karşılığında alınacak paranın miktarı kişiden kişiye değişir bence. Eğer gerçekten ihtiyacım olan ya da hayallerimi gerçekleştirecek bir miktar söz konusuysa belki düşünürdüm. Ama dürüst olayım, kel bir cesaret bekler böyle bir kararı! 😄
Yine de unutma, saçlar geri uzar ve belki o süreçte kendini daha da farklı ve güçlü hissedersin! 😍10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
- Saç Bakım konusunda 10,9b cevap paylaştı.
u 1 yıl100 bin dolara kazırım ben
10 Yorumla
1 yılSaçım sakalım Nimettir benim için
Kız kardeşim Kansere yakalandı kemoterapi görüyor Saçları döküldü saçımı sakalımı komple aldım, Destek olmak için
10 YorumlaSaçlarım zaten çok hızlı uzuyor. Keyfiye kazittim daha önce. Cüzi bir miktar olur. Ama karşı tarafi zorlarım. Daha fazlası vercekse ay kıyamam kiiiiiiiiii😁
16 Yorumla- 1 yıl
Nasıldı kazıtmadan önce? ve nasıl kazıttın? Şu an nasıl? 😄
- 1 yıl
Komple makineyle kestirdin yani? Helal olsun
- 1 yıl
Ne diyeceğimi bilemedim. Yüzün güzeldir muhtemelen. Herkes böyle kolayca yapamaz
1 yıl10.000
saçlara değil, zaten süper kısa kestirdim toparlasın diye, para bahanesi olur, da, biçtiğim değer, para karşılığında bir şey yapıyor olmanın verdiği huzursuzluk, ucuz tuttum
00 Yorumla
1 yıl2020'de pandemi zamanında psikolojim bozulmuştu Corona virüsten dolayı. Sinirden saçlarımı sıfıra vurmuştum 😂 yani hiç paraya gerek yok bir anlık öfkeye bakar o iş 😄
00 Yorumla
1 yılDaha önce hasta olan bir arkadaşımız için topluca kazıtmıştık yanında oldığumuzu göstermek için tekrar yaparım parası önemli değil ama sebepsiz yere de sadece para için yapmam
018 Yorumla- 1 yıl
Vay yürekli abim bewe
- 1 yıl
@eliffffnaz abim her yerdesinn heee teşekkür ederim
- 1 yıl
Tabii abim benim kolum uzun boyum uzun olduğu için senin ki kısa mı💋🧘🏻♀️
- 1 yıl
@eliffffnaz kaç kız boyun
- 1 yıl
1.66
- 1 yıl
Senin abimmm
- 1 yıl
@eliffffnaz 1.75 abimm uzunum diyince 1.80 sandım ahaha
- 1 yıl
Yaaa abim alındım gücendim ben cici bebe yiyip geliyorum🧘🏻♀️
- 1 yıl
@eliffffnaz ben alırım sana dur gönlünü alıyım abimm üzülme
- 1 yıl
Yaa en sevdiğim abimmmm kralsınnnn
- 1 yıl
@eliffffnaz ne demek sen böyle enerjik tatlı ol ben hep alırım sana cici bebe ahaha
- 1 yıl
Abimmm yaaa çok seviyorum seniii
- 1 yıl
@eliffffnaz utandırma beni abimmm
- 1 yıl
Niye utanıyorsun ki abimmm🧘🏻♀️
- 1 yıl
@eliffffnaz en sevdiğin abinn olduğum için
- 1 yıl
Yaaa evet öylesin ve hep de öyle kalacaksın abimmm
- 1 yıl
@eliffffnaz bak işte hakettin cicibebeyi 100 koli alıcam sana
- 1 yıl
Yaaaa teşekkür ederim abimmm kesene bereket
1 yılKazıyacak birini bulsam kazıtıcam paraya gerek yok
32 Yorumla- 1 yıl
Buldun
- 3 ay
Ben keserim istersen
1 yılVersinler 5000 TL feneriumdan forma falan alırım kalanıylada yemek yerim tıraş parasıda vermiyosun daha ne olsun
10 YorumlaBenim saçlarım kıymetli onca emek veriyom kazitmazdim
20 Yorumla100.000 e olur baya gür saçım hakediyor. Beyazlarim. olmasa daha çok derdim🤣🤣
20 YorumlaÇok şükür fazlasıyla param var. Teklif edene ben para verip, al şu parayı canım saçma şeyler teklif etme derim
07 Yorumla- 1 yıl
Git kollarını kalınlaştır boş yapma tıfıl zargana
- 1 yıl
Niye kıskandın🙄😑gayet yakışıklı çocuk işte 🤩
- 1 yıl
@susmagönlünsedit Profil fotoğrafını bile koymaya cesareti olmayıp, kıskançlığından ötürü insanların moralini bozmaya çalışan 24 yaşında bir bebe... Ben istediğim zaman kollarımın santimini artırırım. Sen bu kafanın içinde taşıdığın şeyi 24 yaşına kadar gram geliştirememişken, insanın istediği zaman yapabileceği bir şeyi, kendisinin tercih edip etmeyeceğini bile düşünebilecek kadar kafanı yoramıyorken, beni bir yıllık sıkı beslenip bulk dönemi ve kardio dönemiyle yapamayacağımı mı zannediyorsun? Kendim şuursuz gibi şişerek hareket alanımı kısıtlamamak için ağırlığımı sabitte tutuyorum. Benimkinin çözümü var da, seninkinin yok. Gerçi sen bu yazdıklarıma da utanmayıp, ahm*k bir şekilde cevap verirsin de, ben belki utanırsın diye yazayım dedim.
Bak sen yıllarca spora gidersin istediğin vücut için, ben en kral hocayı tutarım örn; Sami Hamidi gibi istediğim zaman kendimi geliştiririm. Sen yıllarca it gibi çalışırsın, ben evimde oturduğum yerde iki grafik açar doğru yerlere kağıdımı basarım ve bir yılda senin yıllarca kazandığını kazanırım.
Bu kadar şeyi neden yazdım biliyor musun? Benim hazinem kafam, senin hazinen kendine faydan olmadığı için özgüven sahibi olabilmek adına yaptığın canım saçma şipşiş vücut
- 1 yıl
@XxXKaranlıköfkeXx Bırak... ona ben gerekli cevabı verdim. Biraz utanması varsa bana cevap vermez. Utanması yoksa da hakaret, küfür falan eder. Ki onun kıskandığı şey tipim değil, "fazlasıyla param var" cümlem... çünkü büyük ihtimalle kafasını vücut yapıp kadın düşürmekle yoran bir karakter olduğu için, yaşıtlarına nazaran o saçma sapan şeylerle uğraştığından finansal özgürlüğe hiçbir zaman ulaşamayacağını düşünüyor.
Ya da insanların moralini bozarak mutlu olmaya çalışan bi' faydasız da olabilir... zira durduk yere böyle yazmasının başka bir açıklaması olamaz - 1 yıl
33 yaşında testestorunu düşük ihtiyar çelimsiz seni
- 1 yıl
Bir kürdan bir obez kendilerini avutuyor yorumlara bak alınıp ağlamışlar destan yazmışlar. 33 yaş cnsel performansi düşük yaşlı seni🤣
2 hafta önce yapıldı. 🤟🏼😁
Biz erkekler saçları kazıtmak için para ödüyoruz 😀 yılda bir kez çok rahatlık yok böyle rahatlık00 Yorumla
1 yılKucukken babam hep 0 yapardi 😅cok komik fotolarim var. Sanirim su an hic bi guc yaptiramaz para da istemiyorum 🤣
00 YorumlaSaçlar hayattır ya aç kalırım yine kazıtmam ama belki Bob ya da küt kestirebilirim ama mesleğim zora girar o ayrı 😄
03 Yorumla- 1 yıl
Mesleği merak ettim 🤣
s 1 yıl@LeeVanCleef mesleğimi biliyorsun söylememe gerek yok
- 1 yıl
İnan bilmiyorum
Asla saçlar bir kızın elindeki en güçlü silahtır 😁 kendi rızası olmadan para için yapılmaz bence diye düşünüyorum
00 Yorumla
1 yılBana dünyaları verseler yine de saçlarımı kesmem. Ben doğduğumdan beri bir kez olsun kazitmadim...
00 Yorumla- Saç Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBenim saçım kısa, maddi bir karşılığı olmaz. Senin saçlar bu kadar uzamışken sen ne kadar istersin merak ettim 😀
00 Yorumla
1 yılAslında çok merak ediyorum kazitsam nasıl olur bilmiyorum ama ufak bir meblağ yeterdi
18 Yorumla- 1 yıl
Ne kadar mesela
- 1 yıl
Çok uzun değilse saçların bence dene. İçinde kalmaz en azından
- 1 yıl
@Belirtmekistemiyorem sende mi?
- 1 yıl
@LeeVanCleef ben cesaret edemem yaaq
- 1 yıl
@Belirtmekistemiyorem neden? Çok mu uzun saçların? Bu siteden iki arkadaşım yaptı. Pişman olmadılar
- 1 yıl
@Belirtmekistemiyorem 50 bin 100 bin yeter 😂😂😂
- 1 yıl
Çok azmış 🤣
- 1 yıl
@LeeVanCleef duyanda büyük para sanicak
1 yılMilyonlar verseler yapmam saçlarım benim için çok değerli
00 Yorumla
1 yıl10.000 $ ver 0 a vururum. Kökü bende ne de olsa :)
00 Yorumla
1 yılSağlam para vermeleri lazım. :D ucuza yaptırmam kazıtmayı
00 Yorumla
1 yılSaçlarımı kazıtmak için üste para veriyorum 😂😂
00 Yorumla
1 yılParaya ihtiyacım yok. O nedenle teklifi direkt reddederim 😀
00 YorumlaParaya bile gerek yok zaten Mayıs ayında havalar sıcak olunca 7. Defa keltoş olucam
00 Yorumla2 yılda tekrar uzayacağını ele alırsak 2 milyona anlaşırız
04 Yorumla- 1 yıl
Yarıya Yarıya kırışırız😂
- 1 yıl
O paraya herkesi beğenirim şaka şaka jdjd
- 1 yıl
@inciitanesiii 😂 yarı yarıya anlaştık 😂
Vericekleri para 1000 dollardan fazla olsa kazitirim
00 Yorumla
1 yılZamanında 110 gr saçımı satmıştım profilimde 2022 yılında 700 tl almıştım yanlış hatırlamıyorsam
00 YorumlaBaşka ülkeye gidip yerleşebilecek meblağda bir paraya
00 YorumlaÜstüne para verip askere giderken kazıtmıştım. Muhtemelen ben para alamam.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılİki daire karşıliginda kazirim ama pazarlık sonucunda. Bir buçuk bina bedeli isterim ayrıca kazınan saçlarım atılmayacak. Cunki dünyanın en sağlam saçlarına sahibiz. Türk kadınları olarak. :))
00 Yorumla
1 yılPara karşılığında yapmam kafama eserse yaparım
00 YorumlaBir araba alacak kadar olsun ya. Arabama binince unuturum ağlamayı kesip gülmeye başlarım 😄
00 Yorumla
1 yıl3 yılda uzama süresini düşünürsek ve peruk masrafı hariç 5 milyon falan🤔
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKıyarım saçım kısa zaten ama 200 tl felan olmaz. Kulaklarım biraz çirkin benim. Yoksa 3 numarada yaparım sorun yok. Çok kısa erkeksi yakışmaz.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılParaya gerek yok. 3 ay önce kazıdım. Şimdi biraz uzadılar yine kazımak istiyorum ama ailem beğenmiyor bakamıyor 😅 o yüzden kazıyamıyorum
08 Yorumla- 1 yıl
Pixie kesim kestir sende bence
Cevap sahibi1 yıl@9816kullanıcıı şu an o durumda zaten.
- 1 yıl
Kestirmek istiyo musun
Cevap sahibi1 yıl@9816kullanıcıı kazımak istiyorum yine kendim ama ailem istemiyor rahatsız oluyorlar dazlak görmekten 😂
- 1 yıl
Ben şu an o durumdayı omzumda diye anladım ya
- 1 yıl
Severmisin kestirmeyi oynanmasını filan
Cevap sahibi1 yılDerdiniz ne olm sizin
Gizli Üye(25-29)1 yılPara karşılığında vücudumda çirkin değişiklikler yapmam, güzel değişikliklere veya eğlenceli deneyimlere açığım ama
00 YorumlaBunu hastalık harici kimse yapmaz Allah vermesinde valla şahsen eşime anneme olsa kazitmam lazere giderim 🖤🖤
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl100 bin olabilir jsjdj birisinin biletini alcam da hahaha
00 YorumlaSaçlarımı çok severim ne bir erkek için ne de para için kazıtmam her telini ya kanser olursam ya da ölürsem benden alabilirler
00 Yorumla
1 yılAra ara aklıma geliyor zaten yapmak da para sorun değil kafanın içi güzel olsun yeter bir beyni olsun o önemli
01 Yorumla
1 yılSaçlarım 5 krş etmez ama bu teklifi alsam 1 milyardan aşağı olmaz.
10 Yorumla
1 yılSadece ölümle tehdit edilirsem mümkün olabilir 😅🙃
10 Yorumla
1 yıl100 milyara kazıtırım. Ne de olsa para gelecek ve saç kökü bende tekrar çıkıyo zaten
10 YorumlaAncak yüksek bir meblağa falan kazıtırım. Hem sonra daha gür çıkar neden olmasın.
00 Yorumla
1 yılBir de para mı verecekler? Üstüne para veririm.
00 YorumlaAsla ve asla zar zor uzatmaya çabalıyorum trilyon verseler yine boş
00 Yorumla
1 yılo troyboi afterhouse müziğindeki kadına kellik çok yakışmış
00 Yorumla
u 1 yıl3 milyar 750 milyon TL karşılığında
19 Yorumla- 1 yıl
Nasil yetmiyor milyar diyorum milyar milyon sen bu parayı naptin
- 1 yıl
Espirim havada kaldı ya...
https://youtu.be/-ZhjQfQm5O0?si=yoUbQ1CLX7Duut7J - 1 yıl
Sen bu parayı aldın ne yaptın 😃
- 1 yıl
😂😂
- 1 yıl
Espri olduğunu biliyorum ama şurada yorumlarda çok fahiş rakam belirtenlerin çoğusu 20-30 bin tl görse kabul eder bence 😄
Saç Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. milyonları verseler bile kabul etmem
10 Yorumla- Saç Bakım konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılBedava haha
24 Yorumla- 1 yıl
Aynen
- 1 yıl
Keselim
- 1 yıl
Suskuncicek nbr
1 yılBayramdan önce bedavaya kazıttım
10 Yorumla
1 yılHayır bunu yapmam kesinlikle🎀
10 Yorumla
1 yıl3+1 ev verilsin anında 😂
10 Yorumla
1 yılKazitirim ama değecek bir paraya
00 Yorumla
1 yılHersey para ile alınmaz
00 YorumlaKeyfi yapıcam ben bunu
01 Yorumla- 1 yıl
Hmmm ne zaman
Gizli Üye(25-29)1 yıl50 bine keserim, peruk kullanırız bi süre ne yapalım
00 Yorumla- Saç Bakım konusunda 305 cevap paylaştı.
u 1 yılSıfır. Kabul etmem.
00 Yorumla
1 yılBunun parayla alakası yok yaptıramam
00 Yorumla
1 yılAzıma s... Salar kazımam
00 Yorumla- Devamını Gör (115)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 