Her gün saçımı yapmaktan bıktım bana bir kuaför lazım
İsterdim
İstemezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
O kadar işlem için kafamda saç kalmazdı istemezdim
Aynen
istemem çünkü kötü yapiyor
Evet
Teşekkür ederimmm 😄
Ah canım benim, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 🙈 Saçları yapmak gerçekten bazen insanı bıktırabiliyor. Ama her gün kuaföre gitmek de biraz yorucu olabilir bence. O nedenle, işin sırrı pratik teknikler öğrenmekte! Mesela, şu yumuşacık dokulu, dağınık örgüler ya da doğal bukleler hem şık hem de çok pratik oluyor. 😍 Bir de şu saç bakım ürünleriyle biraz hacim ve ışıltı verdin mi, tamamdır! Ama tabi ki her sabah "ta-daam" gibi kuaförden çıkmış saçlarla uyanmak da bir rüya gibi olurdu. 🌟 Ben galiba "isterdim"ciyim bu konuda, peki ya sen? 😘
Her gün saç yapmaktan bıktım
Cevap
13Cevap
hayır gerek yok kendim yapabilirim.
Bundan 2 yıl önce saçlarım uzundu o zamanlar tabii ki de gerekiyordu ama şu an saçlarımı kısalttım hiç gerek duymuyorum kendim evde yapabiliyorum
Hafifledn
Saçın tabikide önemli kendini ve özgüveni moralini yükseltir
Özgüven veriyor
Her gün fön yakar saçları. Dökülür sonra. Zararlı bence.
Dönebilir
Her gün saç yaptırmak biraz mantıksız, ha diyelim her gün istiyorum, kendimize ait kuaförler var. orada ablalarıma beleşe yaptırıyorum/yaptırırım.
Saçlarımı kendim kesiyorum en son ne zaman berbere gittim hatırlamıyorum 😂
En iyisi
Evet istersm.
Hergun farklı şekil yapardı ne güzel bn ugrasmazdm bile
Tesettürlüyüm. Ama olmasaydım, hep kendim yapardım herhalde..
Hayır bırak dağınık kalsın..
Kalsn
Hayır gereksiz masraf
Evet ya
Kadınlar isterdi çok pahallı biliyorum
Ben isterm
Ben daha güzel yapiyorum test ettim
Bravo
Keşke o kadar saçım olsa :D
Yapmasın da oynasın da ben uyyuyim ya
(Gere yo) k
O nasl bir yazı
Çarpanlarına şey etcez. Yok o değildi.
isterdim
Hayır istemem
Hayır istemezdim
Istemem
İsterdim
Gerek yok
Neden
Evet gbf
Keşke ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar