Kötü kesen kuaföre çok kötü olmuş desek nolur?

Hiç deneyen diyen var mı. Gerçekten kötü bir kesimse nasıl isyan edebilirim jdmsmsöw
Kötü kesen kuaföre çok kötü olmuş desek nolur?
Cevapla