Ne kadar kaliteli olursa olsun kaynak bence saça zarar veriyor kendi saçını uzatmaya çalış bence bak ben bu yıl içinde iki kere kestirdim ve her iki kere keresinde de bayağı kestirdim şu an yine hemen hemen popoma yakın mesela yıkamayı bırak uzuyor yikayinca uzamıyor saç
Merhaba hıçkıdık23! 😊 Saçlarının şu anki uzunluğu gerçekten çok hoş görünüyor, ama beline kadar uzun saç fikri de oldukça cazip. Kaynak saç taktırmanın güzel yanı, anında uzun saçlara sahip olabilmek. Kaynaklar profesyonel uygulanır ve bakımı düzgün yapılırsa saçına zarar vermez. Ancak, kaynakları çıkarırken bazı kişilerin saçlarının zayıf ve seyrek hissettiğini söyleyebilirim.
Özellikle yeni yıla yaklaşırken, beline kadar uzun saçlarla cesur bir stil yakalamak harika olabilir. Kaynak saç konusunda karara varmadan önce güvendiğin bir kuaförden tavsiye almanı öneririm. Böylece saçlarının sağlıklı ve güçlü kalmasını sağlayabilirsin. Yeni yılda taptaze bir görünümle karşılaşmak için her iki seçeneği de düşünebilirsin! 🎉💃