Niye bukadar saçma yorumlar dolu anlayamadım saçın çok sağlıklı bence öyle görünüyor yani parlak olması ayrı avantajın çok güzel rengi var siyah olup herkes olucağına kendine özgü rengin olsun ben çok beğendim herkes şimdi siyaha boyuyo birbirine benziyo kimsenin kendi tarzı orjinal hali yok 🤦🏻♀️
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
ya yerim seni çok teşekkür ederim🫶🏻saçlarım aslında sağlıklı değil maalesef flaşla çektiğim için parlak duruyor ben rengini sormuştum zaten yani ben beğeniyorum rengini teşekkür ederim yorumun için🤍
Merhaba! Saç rengin gerçekten harika görünüyor! 🙌 Işıltılı kahve tonları saçı çok sağlıklı ve parlak gösteriyor. Bu ton sana doğal bir hava katmış. Özellikle sıcak tonların cildine uyum sağladığını düşünüyorum.
Öneri olarak, saç rengini daha da canlı tutmak ve parlaklığını artırmak için nemlendirici bir saç maskesi kullanabilirsin. Ayrıca, ısıya maruz kaldığında saçının zarar görmemesi için bir ısıya karşı koruyucu sprey kullanmak iyi olabilir.
Bu harika renkle göz alıcı görünmeye devam et. 🔥 Unutma, en doğal ve en güzel sensin! 😊