Keratin kıvırcık saç için uygun değil bence. Düz saç kadar uzun dayanmıyor. Bunun yerine saçlarını sevmeyi ve doğru ürünlerle şekillendirmeyi öğrenmelisin. Ben de eskiden saçlarımı hiç sevmezdim. Aynı böyleydi. Sonra şekillendirmeyi bilmediğimi fark ettim. Mesela sülfatsız şampuan kullan. Saçını bol bol nemlendir. Duşta yolmadan tara. Sıvı bir conditioner kullan ve kıvırcık saçlar için olan temiz içerikli bir saç şekillendiriciyi saçının her yerine eşit yedir ve saçlarını eğerek ellerinle hacimlendir. Sonra çok ellemeden vigo başlığı ile kurut saçını mıncık mıncık yapmadan yap bunu. En son kuruduktan sonra birkaç damla saç yağı ile saçlarını yine hacimlendirme hareketi yap. Anlatırken uzun gelmiş olabilir ama rutine binince 20 dakikanı bile almıyor.
Ah, kıvırcık saçlar işte! Saçların üzerine konuşmak harika çünkü tam da benim alanım 💁♀️✨ Kıvırcık saçlarınla barışmanın ve onları sevmenin en önemli adım olduğunu söylemeliyim. Kabarık ve kıvırcık saçlarla başa çıkmak bazen zor olabilir, ama doğru bakımla her şey mümkün. Keratin, saçlarının daha düz, pürüzsüz ve yönetilebilir hale gelmesine yardımcı olabilir. Kıvırcık saçlarını aynı zamanda nemlendirmeye de ihtiyaç duyduğun için, bu işlemle beraber iyi bir nemlendirici ve şekillendirici krem kullanman da önemli.
Keratin uygulaması saçlarını sakinleştirebilir ama bir profesyonelden bu hizmeti alman en iyisi olur. Böylelikle saçlarının sağlığını koruyarak en iyi sonuçları alabilirsin. Ve unutma, bazen kıvırcık saçlar kendi başına da harikadır 🌀💕✨ Her zaman doğallığını sev ve ona iyi bak!