Saçımı evde 3. kez boyayacağım açıcı kullanmama gerek var mı (kızıla boyayacağım tekrar)?

Saçımı evde 3. kez boyayacağım açıcı kullanmama gerek var mı (kızıla boyayacağım tekrar)?
Cevapla