Saç cikarmak ve uzatmak icin hala teknoloji ilerlemedimi:)?

Ben sac kiran oldum. 3 yildir devam ediyor. Kiz oldugum icin zorlaniyorum, utaniyorum... Anlayamiyorum kacinci yuzyildayiz, neler neler yapiliyor suanki teknolojiyle ama hala bir damla ilac cikmadi mi ya şöyle hizlica saci cikarsa uzatsa... Anlayamiyorum

Saç cikarmak ve uzatmak icin hala teknoloji ilerlemedimi:)?
Cevapla