Güncellemeler
+1 yıl
Fotoğraf nasıl ekleniyor bilmiyorum yoksa fotoğrafını koyardım
Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum saçı gerçekten çok yumuşak ve parlak gösteriyor kokusuda oldukça güzel bence be saçım yanmıştı sürekli düzleştirdiğim için ona da gayet iyi geldi siz ne düşünüyorsunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Denemek istiyorm saçı düzlestiriyor
Turuncu yağdan mı bahsediyorsun
Hayır 7 si bir arada diye bi tane var ondan bahsediyorum
Elidor saçlarımı aşırı döküyordu ya
Bilmiyorum bende olmadı öyle bişey.
Bende yeni aldim gercekten cok guzel
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!