Kızlar elidorun bu saç güzelleştirici kremi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum saçı gerçekten çok yumuşak ve parlak gösteriyor kokusuda oldukça güzel bence be saçım yanmıştı sürekli düzleştirdiğim için ona da gayet iyi geldi siz ne düşünüyorsunuz

Güncellemeler
+1 yıl
Fotoğraf nasıl ekleniyor bilmiyorum yoksa fotoğrafını koyardım
Kızlar elidorun bu saç güzelleştirici kremi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla