Alın çizgimde saç kırıkları/ tüyler var. Nasıl kurtula bilirim? ne önerirsiniz?

Merhaba arkadaşlar. 18 yaşım var ve Çocukluğumdan beri bu sorun var bende. Alın çizgimin altı full tüy çocukkende saçımı hep aşağı tarardım ondan kaynaklı galiba. Fotosunuda yükledim link: s6.dosya.tc/.../...4B09-B165-958AA94280CC.png.html
Bu durum beni irrite etmeye başladı bir süredir jiletle traş edip kurtulmaya çalışıyorum olmuyor. Epilasyona gitmek istiyorum. Bir sorun olur mu ilerde? Yoksa yaşım arttıkça kendi kendine dökülürmü o tüyler? Yardımcı olun lütfen 🙏🏿🙏🏿🙏🏿
Alın çizgimde saç kırıkları/ tüyler var. Nasıl kurtula bilirim? ne önerirsiniz?
Cevapla