Merhaba arkadaşlar. 18 yaşım var ve Çocukluğumdan beri bu sorun var bende. Alın çizgimin altı full tüy çocukkende saçımı hep aşağı tarardım ondan kaynaklı galiba. Fotosunuda yükledim link: s6.dosya.tc/.../...4B09-B165-958AA94280CC.png.html
Bu durum beni irrite etmeye başladı bir süredir jiletle traş edip kurtulmaya çalışıyorum olmuyor. Epilasyona gitmek istiyorum. Bir sorun olur mu ilerde? Yoksa yaşım arttıkça kendi kendine dökülürmü o tüyler? Yardımcı olun lütfen 🙏🏿🙏🏿🙏🏿
Bu durum beni irrite etmeye başladı bir süredir jiletle traş edip kurtulmaya çalışıyorum olmuyor. Epilasyona gitmek istiyorum. Bir sorun olur mu ilerde? Yoksa yaşım arttıkça kendi kendine dökülürmü o tüyler? Yardımcı olun lütfen 🙏🏿🙏🏿🙏🏿
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hormonlardan dolayı olabilir yaş geçtikçe saç dökülüyor ama alın kısmında çıkanlar saç değil kıl olduğundan dökülmez bence epilasyon deneyebilirsin. Bu arada azerbeycanlı mısın?
Merhaba öneriniz için teşekkürler. Alnımın o kıl olan kısımları eskiden saçtı daha doğrusu kıldı fakat uzamıştı baya ben kestiriyordum hep. Normalde öyle olmaması lazım o çizginin çocukluktan beri var kardeşimde farklı baya bendekide böyle gereksiz kıllarla dolu. Lazere gitmeyede çekiniyorum çünki hani kurtulurum o kısımlardan ilerde bir problem yarata bilir diye. Bu arada evet Azerbaycanlıyım 😂 nerden anladınız?
Rica ederim ayrıca yüzdeki sakal falan harici tüyleri jilet ile almak tüylerin daha sık çıkmasına neden olur. Bence önce bir dermatolojiye görün o daha doğru bilgi verir sana onun tavsiyesi ile epilasyona karar verirsin. Azerbaycanlı olduğunu konuşmandan anladım 18 yaşım var ifadesi Azerbaycan dilinde kullanılır genelde 😅
😂😂😂😂 valla alnımdaki saçmı saç kırığımı kılmı her neyse beni aşırı rahatsız ediyor ve kötü duruyor. Resmide var yükledim linke baktıysanız baya kötü duruyor öyle olmaması gerek o saçın. Görüneceğim bakalım ne diyorlar
Azerbaycandan selamlar 🤩
Saç kırığıymış onları kısaltmak bence daha kötü gözükmesine neden olur uzatıp saçına karışmasını sağla daha güzel bir görüntü olur. Saç uzatma taktiklerine bir bak bence sen alanında uzman bir kuaföre git mutlaka 😅. Türkiyeden de Azerbaycana selamlar 🖐🏻. Ailem Azerbaycan Türkü zaten Azerbaycan'dan Türkiyeye göç etmişler zamanında.
Aleyküm selammm 😊 Ben lazer epilasyonla konuştum terlemeden dolayı çıkmış diyorlar yani işlerinde uzamanlar problem değil yaparız dediler. Bu arada hiç güzel durmuyor saça katınca normalda saçımı sağa veya yukarı tarayan bir insanım ordaki tüyleri saçıma kattığımda o tüyler ne yukarı ne aşağı gidiyor. Ortadan kazık gibi kalıyor kötü duruyor
Sana öyle geliyor bence tamam hoş bir görüntü değil ama takıntı yapma halledersin.
Tamamdır teşekkürler dikkate alacağım mutlaka 😂🙏🏿
Jiletle al
😂😂😂😂 eskiden öyle yapıyordum geçenlerde lazer epilasyona gittim 1-2 ssferde gidersem yok olacak
Lazere git