Mezuniyette sade elbisenin üstüne saçımı düzleştirdim aşırı sade mi gözükürüm?

Ya şimdi başlıkta tam anlayamadım ama. Açık mor elbisem var abiye falan değil sade diyebilirim. Mezuniyetim de yarın olacak okulum geç kaldı. Ama sabahın 8ine fotoğraf çekimi koymuşlar ben ne ara gidip yaptıracağım. Açık kuaför yok. Kendim saçımı düzleştiriyim dedim son çare ama aşırı sade kalıcam. Saç model öneriniz falan var mı

Güncellemeler
+1 yıl
Başlık düzleştirsem olacak otomatik düzeltme
Mezuniyette sade elbisenin üstüne saçımı düzleştirdim aşırı sade mi gözükürüm?
Cevapla