Güncellemeler
+1 yıl
Başlık düzleştirsem olacak otomatik düzeltme
Ya şimdi başlıkta tam anlayamadım ama. Açık mor elbisem var abiye falan değil sade diyebilirim. Mezuniyetim de yarın olacak okulum geç kaldı. Ama sabahın 8ine fotoğraf çekimi koymuşlar ben ne ara gidip yaptıracağım. Açık kuaför yok. Kendim saçımı düzleştiriyim dedim son çare ama aşırı sade kalıcam. Saç model öneriniz falan var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence doğal ve güzel
Daha cesur ol
Kuaför yok ki nereye gidicem o saatte açık
Uni mi
Lise
Vucudun onenli