Kadınların saç jölesi kullanmasını utanç verici bulduğum için kullanmıyorum. düşüncem tuhaf mı?

nedense saç jölesi erkekler için, eğer ben bir kadın olarak kullanırsam utanç verici bir şey gibi geliyor. kullanmaya utanıyorum sırf bu yüzden.

Kadınların saç jölesi kullanmasını utanç verici bulduğum için kullanmıyorum. düşüncem tuhaf mı?
Kadınların saç jölesi kullanmasını utanç verici bulduğum için kullanmıyorum. düşüncem tuhaf mı?
Cevapla