nedense saç jölesi erkekler için, eğer ben bir kadın olarak kullanırsam utanç verici bir şey gibi geliyor. kullanmaya utanıyorum sırf bu yüzden.

nedense saç jölesi erkekler için, eğer ben bir kadın olarak kullanırsam utanç verici bir şey gibi geliyor. kullanmaya utanıyorum sırf bu yüzden.

Bence havalı ıslak bir görünüm ama kıvırcık saçlarda daha güzel gözüküyor
Bence de gerek yok joleye. saçları dökebilir ayrıca
Cevap
5Cevap
Aşlında olabiliy ama kadınlayda kullanabilir
Bence de utanç verici cok maskulen hava katıyor
Kesinlikle hayır
Zararlı kel kalırsn
Mantiksiz
Zararli zaten ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar