Az saça wolf sac kesimi gider mi?

Saçım az. Yani orta aslinda ama az yani bir tik. Yillardir sadece duz kesim kullaniyorum. Wolf ya da kelebek dedikleri saçı cok begeniyorum. Yuzum oval. Bana gider mi gitmez mi bilmiyorum. Tabi kuaförün kesimi de önemli. Bu tac tarzinda baya önce yana dogru percem kesiliyor. Bana yapsalar önde hic mi sacim kalmaz acaba diye dusunmeden edemiyorum. Bu riske girsem mi kararsizim

Az saça wolf sac kesimi gider mi?
Cevapla