Güncellemeler
+1 yıl
yaptırmadınız mı?

Ben evde kendi yapıyorum arada saçlarım baya eski sağlığına kavuştu. Zaten yapımı o kadar da zahmetli değil neden kuaföre o kadar para vereyim..
1 kez yaptırdım ve memnun kaldım deneyebilirsin aşko. Bu arada sitede görüş ve içeriklerini beğendiğim sınırlı ender insanlardan birisin👯♀️💖
Rica ederim ne demek hatta istek atacaktım da utandım shshd
Attım gitti o zaman🎉
Cevap
2Cevap
Hayır yaptırmadım
arkadaşım yapmıştı sonra saç yipraniyo
Yaptırmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar