Banyo yaptıktan sonra ıslak saçla abi veya babanın yanında oturmak ayıp mıdır?

Bizim aile biraz fazla namusluk taslarlar her konuda.. baya muhafazakardirlar..

Saçımı kurutmadan ıslak ve salık saçlarla yanlarında oturuyorum bi anda aklıma aklıma geldi.

Acaba ayıp mıdır bu?

Utandırmamak için uyarmazlar da..

Banyo yaptıktan sonra ıslak saçla abi veya babanın yanında oturmak ayıp mıdır?
Cevapla