Bizim aile biraz fazla namusluk taslarlar her konuda.. baya muhafazakardirlar..
Saçımı kurutmadan ıslak ve salık saçlarla yanlarında oturuyorum bi anda aklıma aklıma geldi.
Acaba ayıp mıdır bu?
Utandırmamak için uyarmazlar da..
Bizim aile biraz fazla namusluk taslarlar her konuda.. baya muhafazakardirlar..
Saçımı kurutmadan ıslak ve salık saçlarla yanlarında oturuyorum bi anda aklıma aklıma geldi.
Acaba ayıp mıdır bu?
Utandırmamak için uyarmazlar da..
Hayır neden ayıp olsun ne varki bunda. Hem onlar yabancı değil senin ailen hem yabancı bile olmuş olsalar bunda kötü bir durum yok ki yani kimse o şekilde kötü falan düşünmez bence. Ailen onlar senin onların yanında rahat ol bence düşünme böyle şeyler.
Ben de saçımı acil bir yere gitmezsem kurutmam. Çünkü saçım ince ve dökülmeye eğilimli. Isıya maruz bırakmak istemem. Yıllardır bu yüzden kurutmam. Ayıp değildir. Banyo yapmanın nesi ayıp? Pis mi gezmelisin? Temizlik imandan gelmiyor muydu?
Cevap
7Cevap
Sen abin ve babanın yanında rahat olmayacaksan kimin yanında rahat olacaksın
O nasıl kural mq ya salın artık şu işleri
Bizimkiler aşırı muhafazakar ve değişikler ama içim rahatladı yorumları görünce
Özgür ol
saçın ıslak olunca ne oluyor ki?
Banyo yaptığım belli ya hani?
Haklısın teşekkürler..
Aşırı muhafazakar aile yetiştim her hareketime laf ederler diye korkuyorum
Aile de ayıp olmaz diye düşünüyorum.
Yoo nolcak annem bornozla oturur saçını tararim
ne alaka yuh
Maks islam ülkesi
Abi saçmalamayın
Bencede aşırı saçma.
Ama psikolojimi bozdular artık.
Yas kackı
22
Busey sorcam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?