Ben daha çok uzun seviyorum peki siz¿

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg...
Ben daha çok uzun seviyorum peki siz¿

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg...
Tercihim hep uzun saç. Saçlarımı güğüs hizası veya bel kadar uzunlukta severim.
Çok uzun zaman bel hizasında kullandığım için göğüs hizasına kadar kısaltım biraz. Biraz yıpranmıştılar.
Cevap
10Cevap
Popoma kadar geliyordu geçen gün kestirdim
Saçlarım pp resminde ki gibidir
Bir zamanlar uzun kullanıyordum. Artık kısa kullanacağım, daha çok yakışıyor aşkım.
İkisinin tam ortası ne çok kısa ne çok uzun omuzlarda saç boyunu seviyorum
Orta direk seviyorum 😄daha da kısaltıcam da cesaret edemiyorum 😬
Çok uzun sevmem çok kısa hiç olmadı.
Uzun sever ama hep küt kullanırım..
Uzun seviyorum..
3 no. Her zaman kısacık
Ne çok uzun ne de çok kısa belime kadar.
Kısa saç seviyorum kendimde.
Genelde kısa oluyor
Kısa saç bana çok yakışıyor
Uzun seviyorum kendimde
kısa saç seviyorum ben kendimde..
Uzun seviyorum
Hep uzun kullandım
İki üç gün önceydi galiba kazıttım
5-6 cm'den daha uzun olmaz benim saçım :)
Ben mi 3 numaraya standart :D
Kısa saç seviyorum
Kısa
Kısa
Up uzun bende
Keyfime gore tatlim
Uzunu severim
Uzun
uzun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?