Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
.. .
Saçlarım göğsümün altına kadar geliyor uzun yani bi de kırıklarım falan da yok
Perçem kestiriyorum bazen de
Oval yüze bence en çok yakışan saç modeli küt kesim. Hem yüzünü olduğundan çok daha güzel gösterir bence küt kesim. Birde kısa saç bence oval yüz hattına sahip birine çok yakışıyor. Ben uzun saçı oval yüzde pei sevmiyorum en güzeli kısa saç
Perçem en iyisi bence, bu arada sitede görüş ve içeriklerini beğendiğim üyelerden birisin. <3
Teşekkürlerrr🫶🏻
Rica ederim ne demek, iltifat değildi bu arada gerçekler, sitede düzgün insan sayısı az yanlarında parlıyorsun🤍
Yaa🥹🫶🏻🫶🏻
💘 Pek kullanmıyorsun galiba siteyi
Cevap
3Cevap
Uzun daha iyi kestirme bi de perçem yeter aslında önlerine katta yaptıra bilirsin
Katlı Saç Kesimi yaptır ve uzun daha iyi
Niye nerelerdesin
Kısa saç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?