İki dişi birbirinden itiyor dedin ya ben de en arka dişe bitişik olan ucu bari dışarı çıkarayım dedim teli O oval görüntü gitsin diğer dişle bağlantısını keseyim dedim de Demiri çektim dışarı doğru Sonra tak diye kuvvetle bi vurdu ağrıdı ama yerine oturdu ahahsh ya nolmuştur acaba düzelmiş midir Şimdi gitmek için bir nedenim de kalmadı 😅
He aynen öyle oldu acelesi yok müsait olunca gideyim 😂senin ne kadar kalmıştı Ya çok eziyetli bir de damakta köprü gibi tel var benim ekstra aparatı var falan Konuşmamı bile etkileyen şeyler
Ya anladim ben olayi bendede oluyordu tel biraz disariya çıkmış ucu sıkışmış sen o ucu yerine getirince tak diye eski yerine oturmuş. Sıkıntı yok halletmişsin😂
Bende iki dişim baya iç damağımda çıkmıştı dilini yukariya degdiriyosun ya oraya. Ama dişlerim oynakti benim😂 sandigimizdan erken bitti 1,5-2 yıl galiba. Ama hedef daha fazlaydı. Dişi ordan çekelim diye kolay yolu seçmek istediler direttim bende sağlam dişimi vermem düzeltin diye. Sonda doktor iyi ki cekmedim dedi ahahaj ama sonra bkunu çıkardım bracket bittikten sonra o şeffaf plaki takmayı aksattım. Oynama oldu belli olmuyor ama bidaha takmam ben o şeyi 😂 sen sen ol o şeffaf plak devri gelince aksatma
Bana ömürlük denmişti dişlerim oynak diye😂 ama 1 yıldır kullanmiyorum hafifi bir dişim biraz kaydı ama görüntüde kötü değil. Minik bisey. Sert yemekleri cikariyorum hayatimdan çekirdek falan dikkat ediyorum😂 asla takmam onu. Ama belli olmaz sana belki başka uygulama yapılır. Diş arkasından görünmeyen incitmeyen demir takılıyor galiba. Belki onu yapar. Ama mutlaka bittikten sonra bozulmamasi için bir uygulama yapacaktir maalesef
Aa evet evet doğru Öyle bir tel var O da ömür boyu kalıyor Maalesef öyle Ya aslında gerçekten çok zor sızlıyor ağrıyor ama bu 3 gün sürdü bende Cuma taktırdım mesela alt braketi Bugün dün gayet de katı besleniyorum ve o beslenmenin sonucu da görselde tabi 😂😂 Üstler de ekimden beri var ama onlar da ilk takıldığında iki gün baya ağrıdı Her muayene sonrasında teli değiştirdiği ya da üzerine yük bindirdiği için ağrı olabiliyor Ya da bilirsin aniden bile sızlayabiliyorlar
Aynen ama benim dişler hemen hiç beklemeden harakete geçtiler ilk takıldığı anda😂😂 ya da doktorum çok acımasızdı çok sıkıyordu 😂😂 ama elimle bilen şu an sıksam düzenli olarak, haraket eder.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet normal, mutlaka en yakın zamanda git 2 dk düzeltecek. Yoksa ordan kopup damagina girecek (nerden bildiğimi sorma..)
Ay ya : /
Yarın değil sonraki gün gideyim diyorum da ağrımaya başladı nedense
Braket açılmış biraz tel de öyle gevşemiş
Oynatır dişlerini yerinden yarın uygunsa güzel olur. O iki dişini itiyor bir birinden ağrı o yüzdendir
Haklısın ihmal etmeyeyim
Teşekkür ederim
Ne demek evet maalesef bu deviri sürekli doktora git gel yapmakla gecirecen. En sinir bozucu şeydi.
Ayy ben bir şey yaptım
Naptin kiz
Demiri cikardin demi😂😂
İki dişi birbirinden itiyor dedin ya ben de en arka dişe bitişik olan ucu bari dışarı çıkarayım dedim teli
O oval görüntü gitsin diğer dişle bağlantısını keseyim dedim de
Demiri çektim dışarı doğru
Sonra tak diye kuvvetle bi vurdu ağrıdı ama yerine oturdu ahahsh ya nolmuştur acaba düzelmiş midir
Şimdi gitmek için bir nedenim de kalmadı 😅
Böyle braket biraz açılmıştı demir de o şekilde dışarı doğru çıkıp gevşemişti işte görseldeki gibi ama şu an o braket ne durumda bilmiyorum 😂
Oturmuştur😂😂😂 helal
Yinede göster tabide acelesi kalmadi sjsjs
He aynen öyle oldu acelesi yok müsait olunca gideyim 😂senin ne kadar kalmıştı
Ya çok eziyetli bir de damakta köprü gibi tel var benim ekstra aparatı var falan
Konuşmamı bile etkileyen şeyler
Ya anladim ben olayi bendede oluyordu tel biraz disariya çıkmış ucu sıkışmış sen o ucu yerine getirince tak diye eski yerine oturmuş. Sıkıntı yok halletmişsin😂
Evet evet nasıl anlatıcam dedim de yaşayan olunca da anlaşılıyor rahatça 😂
Bende iki dişim baya iç damağımda çıkmıştı dilini yukariya degdiriyosun ya oraya. Ama dişlerim oynakti benim😂 sandigimizdan erken bitti 1,5-2 yıl galiba. Ama hedef daha fazlaydı. Dişi ordan çekelim diye kolay yolu seçmek istediler direttim bende sağlam dişimi vermem düzeltin diye. Sonda doktor iyi ki cekmedim dedi ahahaj ama sonra bkunu çıkardım bracket bittikten sonra o şeffaf plaki takmayı aksattım. Oynama oldu belli olmuyor ama bidaha takmam ben o şeyi 😂 sen sen ol o şeffaf plak devri gelince aksatma
Ahaha cok iyi anliyorum o anlik gelen sctim korkusu ama yerine oturunca oh diyisini😂😂😂
Ahahs ay ne güzel oynak 😂
Şeffaf plak şeysi mi var bi de ay
Onun belli süresi var demi ömür boyu değil yani bitsin ya aa
Evett nasıl rahatladım 😂
Ağrıyor ya bide
Zor cidden
Bana ömürlük denmişti dişlerim oynak diye😂 ama 1 yıldır kullanmiyorum hafifi bir dişim biraz kaydı ama görüntüde kötü değil. Minik bisey. Sert yemekleri cikariyorum hayatimdan çekirdek falan dikkat ediyorum😂 asla takmam onu. Ama belli olmaz sana belki başka uygulama yapılır. Diş arkasından görünmeyen incitmeyen demir takılıyor galiba. Belki onu yapar. Ama mutlaka bittikten sonra bozulmamasi için bir uygulama yapacaktir maalesef
Ağrıyı hic hatırlamak istemiyorum hele ilk taktigin 1 hafta.. sadece çorba ile beslenmek.. iyy
Aa evet evet doğru
Öyle bir tel var
O da ömür boyu kalıyor
Maalesef öyle
Ya aslında gerçekten çok zor sızlıyor ağrıyor ama bu 3 gün sürdü bende
Cuma taktırdım mesela alt braketi
Bugün dün gayet de katı besleniyorum ve o beslenmenin sonucu da görselde tabi 😂😂
Üstler de ekimden beri var ama onlar da ilk takıldığında iki gün baya ağrıdı
Her muayene sonrasında teli değiştirdiği ya da üzerine yük bindirdiği için ağrı olabiliyor
Ya da bilirsin aniden bile sızlayabiliyorlar
Aynen ama benim dişler hemen hiç beklemeden harakete geçtiler ilk takıldığı anda😂😂 ya da doktorum çok acımasızdı çok sıkıyordu 😂😂 ama elimle bilen şu an sıksam düzenli olarak, haraket eder.
Ah o sizlamalar.. kolay gelsin sana 🥲
Hızlı ilerlemesi iyi olmuş yine de 😂
Teşekkür ederim 🫠🥲
💗💗
🌸💖
Ben de taktırmayı düşünüyorum ama endişeliyim bu konuda. Şu an nasılsın ağrı var mı?
Ağrı oluyor illaki ama normal dişler hareket ediyor sonuçta ama aşırı derecede dayanılmayacak bir yanı yok bence
Kızım doktora gitsen daha iyi cevap almaz mısın
Abi bu saatte doktoru nerden bulayım
Yaşayanlar varmış işte en azından fikir aldım
en azından doktor sitelerine bak burada herkes bir şey söyler olan sana olur
Hallettik abiğ
Çekilin ben doktorum
Bereketin diş ile alakası ne onu anlamadım
Sert bişey mi yedin elma tost vs?
Yani pek dikkat etmiyordum ondan olabilir
Ondandır ama dikkat et sert şeyleri elinle bölerek ye biraz pahalı 🤭