Saçlarımda hem dökülme hem egzama var ama bana önerilen şampuanlar pahalı?

Bu saç sorunlarından bıktım, birisi vichy şampuan önerdi ama baya pahalı, hadi 1 şişe aldık sonrasında devam etmek gerekiyor belki başka ürününü almak gerekiyor diğer sorunlar için. Fiyatına baktım 700-800 civarı olmuş, bir şampuana bu kadar vermek benim bütçeme göre değil. Ayrıca sürekli almaya kalksak sıkıntı. Acaba faydalı olur mu oda kesin değil zaten stres bizi mahvediyor, yıllardır şampuanlara para döktüm sonuç hep aynı. Hep kandırılıyoruz sanki. Hepimizin cildi farklı benim cildim sorunlu, hassas. Ne kullanırsam kullanim geçmiyor ya da daha kötü oluyor. Niye kötü devirde yaşıyoruz ki anlamadım, bir fikriniz var mı benim içimi rahatlatacak?

Saçlarımda hem dökülme hem egzama var ama bana önerilen şampuanlar pahalı?
Cevapla