Ben hala ve hala kızılım ama red kızılll koyu cırtlak ya da ateş değil. Ariel gibi seviyorum. Seviliyor bir kaç defa değiştim ama hep istek üzerine dönüş yapıyorum
Ya genel olarak aslında kızıl kötü durmaz ama kimilerinde çok sırıtıyor fotodaki biraz sırıtmış, bakır kahve her türlü uyar ama kızıl yakisirsa daha güzel durur
Beni başkalarının görüşleri ilgilendirmez, siz yakışan hangisi diye sordunuz ben de görselde size kahverengiyi net olarak yakıştırdım. Kızıl diyenler kızıl saçlı kadınlara ilgisi olanlar olabilir belki o yüzden öyle demişlerdir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Bakır kahve bence daha güzel
İkisi de yakışır bu renkler zaten buğday tenlilere daha çok yakışıyor
Aaay 🥰🥰🥰 hangisi daha güzel kararsızdım ama bakır kahve böyle daha cezbetti beni ama kızıl aşırı içimde kalacak
Bende buğday tenliyim boyatsam bakıra boyatırım. Ama doğal saçıma dokunmak istemiyorum. Bakır boyattt
Kızıl çok merak ediyorum ama galiba bakır kahve gideceğim ben 🥺
Zaten bakır kahveyim ama kızıl görmek isterdim kendimi
Madem bakırsın kızıl dene bir şey kaybetmezsin içinde kalmaz aşkk
Ya bakir daha çok oy aldı kadının güzelliğinden mi sence, saça bakmadılar gibi geldi bana hshdu
Ahahah evet kadının güzelliğindendir
Ben hala ve hala kızılım ama red kızılll koyu cırtlak ya da ateş değil. Ariel gibi seviyorum. Seviliyor bir kaç defa değiştim ama hep istek üzerine dönüş yapıyorum
Süper renk kızıl ya ama bu oylamada bakır kazandı enteresan
😞
Bakir kahve sadece süt beyazında olan hatunlara yakışır, onun için diyorum ki kızıl kahve yakışır buğday hatunlara.
Benim saçım şu an bakır kahve öncesinde soluk bi renkti eskisine göre daha iyi oldu ten rengim canlı olmadığı için 🥶
Ama benimkinin kahvesi daha baskın
Kızıl biraz daha kullanıla bilir ama bana göre iki renkte olmamış ben olsam ya daha açık tonlar secerdim ya da siyah tonlar
Ben kızıl olmasını isterdim kendimde. Ama bana yakışmaz
bakır kahve çok daha kaliteli bir renk bence.
Benim buğday ten ve kızıl saç takıntım var, o yüzden doğrudan kızıl dedim
Bakır kahve o kadae iyi duruyor ki gidip saçımı boyatasım geldi shddj
Bu soruyu sormak Hande Erçel'in saç rengini değiştirdikten sonra aklınıza geldi bence ya)
Görmeden sordum 😠
Ya kanka öylesine söyledim. Sadece 2 3 gündür sadece Hande ile ilgili paylaşımlar görüyorum da, o yüzden şaka yaptım. Neysee
bakır tonlarını beyaz ten hariç yakıştırmıyorum. Belki koyu kahve kızıl olabilir.
bakır kahve çok yakışmış mükemmel olmuşsun bakır kahveyle
Kızıl kahve sırıtıyor ya
Doğal mi durmuyor
Gibi gibi, öteki ten rengine göre daha uyumlu
Beyaz kadın koymuşum yalnışlıkla onu buğday düşünsen yine bakırı mı seçersin
Ya genel olarak aslında kızıl kötü durmaz ama kimilerinde çok sırıtıyor fotodaki biraz sırıtmış, bakır kahve her türlü uyar ama kızıl yakisirsa daha güzel durur
Bak şimdi kafamı karıştırdın 😠
Ama öyle net bişey diyemem, kişisine göre değişir
Sırıtmadan kastın ne bu arada bunun meali nedir
Göze hoş gelmiyor yani kötü duruyor, aslında kötü demiyelim de uymuyor işte
Ben bakiri daha hoş buluyorum kizildan
kzııl artık herkste ve hic güzel degil
İlk sık hoş olmus
bakır kahve <3
kızıl daha ii sanki
Geçmişte Bay-Bayan kuaförlügü yapan birisi olarak, Resme göre kızılın her türlü tonları Size uyar.
Sana şaka yaptık niye kendi kendine hallere giriyorsun la oğlum küfür mü ettim sana
Şaka yapsan bende güler geçerdim iki karı kız görünce dağılmayin oğlum yakışmaz..
Özür dileyecek olan sensin benden kendin küfür ettin karşılığını da aldın misliyle
Pazarcı varsa bu yorumu okuyorsa yanlış anlamasın örnek verdim
Oğlum sıradan düz memursun la görende sen mit başkanı sanacak 😂
Özel bisey Dicem küfür filan değil ciddiyim sonra gitcem hemen
ya da boş ver
Sen gibi prim verecek olsam 50 kişi var günde hey yavrum hey
Bu
By
Bakır iyi gibi
Net bakır kahverengi saç
Neden net
Ben nedense herkes kızılcıyken noldu da bakırcı oldu merak ediyorum
Beni başkalarının görüşleri ilgilendirmez, siz yakışan hangisi diye sordunuz ben de görselde size kahverengiyi net olarak yakıştırdım. Kızıl diyenler kızıl saçlı kadınlara ilgisi olanlar olabilir belki o yüzden öyle demişlerdir.
Bu fotoğraftaki siz misiniz?
bakır kahve😀🤷♂️
Bakır daha iyi olur
Of bugün aklım çok karıştı. Sırıtmaz dimi
Sırıtmazz ben de buğday tenliyim bana gidiyor o renkler
Bakır kahve çok iyi durur
Ya yorumlarda bilgili duran bi kadın süt beyaz tene bakır kahve olur. Kızıl kahve buğdaya olur demişte
Benim saçım da en üsttekine benziyor ve ben buğday tenliyim buğdaylara her kahve yakışır bence kızıl kahve de olur bakır kahve de olur
Sen hangisini daha çok istiyorsan onu yap eğer beğenmezsen değiştirirsin
Ben bakır kahveden yanayım 😛😛
Aslında yaptım ama kahvesi ağır kaçtı
Zamanla rengi açılır belki
Evet güneşte falan turuncu gibi ama bi dahakine oranlamayı farklı yapacağım
Daha iyi olur umarım
Bakır kahve
Ona beyaz tenli koymuşum ondan herkes onu seçiyor dimi rkfk
En üstteki
Saçtan dolayı mı üstteki yoksa kız daha güzel diye mi
Saç
Bakır
Sana hepsi yakışır gibi gibi
Resimdeki sen misin kanka gerçekten
Kızıl kahve
Kızıl kahve😍
Bu güzel
Bence kızıl
Bakır kahve
Bakır kahve.
Kızıl kahve süper
kızıl coffee olsun
Bakır Kahve
bence kahve