Ben genelde topuz tercih ediyorum. Peki ya siz?
At kuyruğu
Topuz
Örgü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben genelde topuz tercih ediyorum. Peki ya siz?
Benim kisa ve bu modeli yaptircam, bundan da sıkılırsam 3numara jcjdj
Bende bir aralar bu modeli kullanıyordum ve aşırı güzel bir saç modeli bence çok hoş.
Cevap
6Cevap
Ben normal dalgalı tercih ederim
Çoğu zaman saçlarımı açık bırakırım, dışarıya çıkıcaksam arkadan örerim eğer evdeysen topuz veya at kuyruğu
Evet evde bende genelde hep topuz yaparım. Dışarıya falan çıkınca salık yaparım.
Evde at kuyruğu ya da topuz.
Dışarda mutlaka düz ve açıktır. Saç toplamayı sevmem.
Evet bende genelde evde at kuyruğu ya da topuz falan yapıyorum hem çok daha rahat oluyor.
Evet bencede
at kuyruğu ya da örgü. topuz olan pembeler dünya ahiret bacımdır
Saçlarım kısa,, genelde açık bırakırım
Evet benimde bir aralar öyleydi. Kısa olunca bağlamam ben genelde hep açık kalır.
Dağınık saç. Sonra örgü.
Arada fön çekiyprum düz saç 10 numara oluyor.
Genelde at kuyruğu tercih ediyorum.
Örgünün aurası en az dalgalı topuz kadar 👌🔥
At kuyruğu
Açık.
2 taraflı örüyorum
Hepsi de göze hoş görünüyor
at kuyruğu
Topuz ya da örgü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?