Saç Bakım Saçlarınızı kendiniz mi boyarsınız, kuaföre mi gidersiniz? u SilverBlooming Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Saçınızı kendiniz mi boyuyorsunuz kuaföre mi gidiyorsunuz? Saçlarınızı kendiniz mi boyarsınız, kuaföre mi gidersiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Saç Bakım konusunda 10,9b cevap paylaştı. Saçlarımı boyamam 1 0 Yorumla
Sabrinamabrina Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl O hatayı ergenken yaptım be yakmıştım o kadar zor toparlandı ki hergün ağlıyordum tövbe bir daha kendim elimi sürmem 1 2 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Evet bende öyle. Ve hala evde kendim boyuyorum her defasında yaksamda ısrarla kuaföre gitmiyorum. Yorumla Sabrinamabrina +1 yıl Cesaretinden dolayı tebrik ederim Yorumla
yolcununbiri Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Boyamadım boyatmayı da düşünmüyorum. Ama kesilmesi gerekirse de kendim hallederim çok pahalı yahu ufacık kesim bile 1 2 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Aynen çok pahalı gerçekten. Birde istediğimiz kesimi yapmıyorlar o yüzden ben gitmiyorum genelde. yolcununbiri +1 yıl He ya kafalarına göre kesiyorlar
Canselays Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 86% +1 yıl Kuaför kendim boyadığımda faciayla sonuçlanıyor genelde 😂 1 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Evet en iyisi bence kuaför. Evde kendimiz boyayınca genelde saçlarımız yanıp zarar görebiliyor. Yorumla
Doludoludolu Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Kuaföre giderim kendim boyamayı beceremem daha dogrusu işime gelmiyor :D 1 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Ben kendim boyuyorum ama genelde sonu hep hüsran ile bitiyor. Hep yanıyor o yüzden kuaföre gitmek daha doğru bence. Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Genel'de , saçlarımı kendim boyuyorum. Dogal rengi siyahtır ve turıncu, sarıya boyadım birde gece mavisi, rengine boyadım. 1 8 Yorumla Subayyyy51 +1 yıl Dikkat çekici Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @Subayyyy51 en iyisi kuaföre yaptırmak Yorumla Subayyyy51 +1 yıl Turuncu renk cesaret ister Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @Subayyyy51 Çok yakışıyor tğm renkler kahretsin çok güzelim kskdkdkd Yorumla Subayyyy51 +1 yıl Ne iş yapıyorsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @Subayyyy51 sanane Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Evet bende genelde kendim boyarım saçlarımı. Ama mahvederim ya. Her boyamadan sonra yanar saçlarım. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kuaföre yapyırmalısın Yorumla
amentes11 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl yıllarca bakır saçlarımı kendim boyadım sonra kuaförde doğal rengine döndürdüm. artık boyamıyorum çok rahatım 1 0 Yorumla
míelamì Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Açık renklerde kuaför, koyu renklerde kendim boyuyorum. 1 0 Yorumla
Davinaaaa7 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Kuaföre giderim ama genellikle arkadaşıma boyatırım 1 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Evet en güzeli bence kuaför ya. Evde boyayınca yanma ihtimali ve kopma ihtimali çok yüksek çünkü. Yorumla
rohbebas666 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarımı boyamam hiç boyamadim bi kere çok para hiç ekonomik değil boşa zaman kaybı snsnsdjd 1 0 Yorumla
fffgff Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Hiç boyamadim ama kendim başkasına bedavaya boyatirdim herhalde 1 0 Yorumla
sineeem1 Takip Et Bilge Yaş: 104 , eic 97% +1 yıl Doğal rengini kullanıyorum hiç boyatmadımm 3 1 Yorumla mustafssrl05 +1 yıl Hangi renk canım Yorumla
Tumisimlerialmisiniz Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Ne kadar güzel bi kız Allah'ım vuruldum 1 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Saç Bakım konusunda 566 cevap paylaştı. daha önce hiç boyatmadım 1 0 Yorumla
SiyahSu Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 35% +1 yıl Kuaför tabi 2 1 Yorumla GGwrRespectGG +1 yıl Beceriksiz Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Saç Bakım konusunda 943 cevap paylaştı. Kendim boyarim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Saçlarımı boyamam
O hatayı ergenken yaptım be yakmıştım o kadar zor toparlandı ki hergün ağlıyordum tövbe bir daha kendim elimi sürmem
Evet bende öyle. Ve hala evde kendim boyuyorum her defasında yaksamda ısrarla kuaföre gitmiyorum.
Cesaretinden dolayı tebrik ederim
Boyamadım boyatmayı da düşünmüyorum. Ama kesilmesi gerekirse de kendim hallederim çok pahalı yahu ufacık kesim bile
Aynen çok pahalı gerçekten. Birde istediğimiz kesimi yapmıyorlar o yüzden ben gitmiyorum genelde.
He ya kafalarına göre kesiyorlar
Kuaför kendim boyadığımda faciayla sonuçlanıyor genelde 😂
Evet en iyisi bence kuaför. Evde kendimiz boyayınca genelde saçlarımız yanıp zarar görebiliyor.
Kuaföre giderim kendim boyamayı beceremem daha dogrusu işime gelmiyor :D
Ben kendim boyuyorum ama genelde sonu hep hüsran ile bitiyor. Hep yanıyor o yüzden kuaföre gitmek daha doğru bence.
Genel'de , saçlarımı kendim boyuyorum. Dogal rengi siyahtır ve turıncu, sarıya boyadım birde gece mavisi, rengine boyadım.
Dikkat çekici
@Subayyyy51 en iyisi kuaföre yaptırmak
Turuncu renk cesaret ister
@Subayyyy51 Çok yakışıyor tğm renkler kahretsin çok güzelim kskdkdkd
Ne iş yapıyorsun
@Subayyyy51 sanane
Evet bende genelde kendim boyarım saçlarımı. Ama mahvederim ya. Her boyamadan sonra yanar saçlarım.
Kuaföre yapyırmalısın
yıllarca bakır saçlarımı kendim boyadım sonra kuaförde doğal rengine döndürdüm. artık boyamıyorum çok rahatım
Açık renklerde kuaför, koyu renklerde kendim boyuyorum.
Kuaföre giderim ama genellikle arkadaşıma boyatırım
Evet en güzeli bence kuaför ya. Evde boyayınca yanma ihtimali ve kopma ihtimali çok yüksek çünkü.
Saçlarımı boyamam hiç boyamadim bi kere çok para hiç ekonomik değil boşa zaman kaybı snsnsdjd
Kuaföre boyatırım tabiki kendim beceremem belki
Hiç boyamadim ama kendim başkasına bedavaya boyatirdim herhalde
Doğal rengini kullanıyorum hiç boyatmadımm
Hangi renk canım
hiç boyatmadım
Saçlarımı boyamıyorum
Ne kadar güzel bi kız Allah'ım vuruldum
daha önce hiç boyatmadım
berbere boyatiyomm 😂😂
Kuaför tabi
Beceriksiz
Boyamam
Kuaföre giderim.
Hiç boyamadım
Saçmı one yeniliyor mu
kendim
boyamam
Kendim boyarım.
Boyamıyorum hiç
Kuaföre giderim
Boyamıyorum
Boyamamayı tercih ederim 😏😌
Kuaförde
Hiç boyamadim saçlarımı
Boyamıyorum.
Kendim boyarim
kuaföre giderim
Kuaföre giderim
Kendim tabi kide
Kuaför