Saçlarıma o kadar yağ sürüyorum falan fayda etmiyor, surmuyorum yine aynı, o kadar şampuan denedim olmadı, saç kremi olmadı ne yapsam olmuyor. Hangi ürünü tavsiye edersiniz?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence urban care kullan
Banyodan önce hindistan cevizi yağı sürebilirsin yumuşacık olur sonrasında da şekillendirici Krem kullanabilirsin urbaninki güzeldir. Daha güzel olsun bütçem var diyorsan duşta saç maskesi öneririm ve kıvırcık saç şampuanı ve banyoda kullanılan kremi ben John frieda kullanıyorum , hayla sertse banyodan çıkınca Argan yağı sürebilirsin ben Pantene kulaniyorum. Başka sorun varsa sorabilirsin
Yağı ama önce surersem emilir mi ki, saçlarım kıvırcık ama sert ve kuru da
Benim saçımda öyle aşırı aşırı sert banyodan 2 3 saat önce diplere sürmeden sürüyorum banyodan sonra yumuşacık oluyor , gece yatmadan da sürebilirsin öyle daha iyi oluyor
Saç maskesi önerin var mı peki
Ben 6 aydır march antony kullanıyorum gerçekten şuana kadar kullandıklarımin en iyisi ve çok bereketli sen kullanırsan 1 yıl falan gider bence
Urbanın maskesini aldım bugün 😅, gitmişken gözüme takıldı da. Teşekkür ederim ama bu fayda etmezse dediğini alırım ☺️
Oda güzeldir ya bı ara onuda kullanmışım ve rica ederimm
Senin saçın nasıl bu arada çok mu kıvırcık yoksa dalgali gibi mi kıvırcık
Baya kıvırcık benimkide ve çok sık
Benim de öyle, hatta berber keserken zorlanıyor dkfkkdd😂. Peki sence keratin kullanmalı mıyım sen kullandın mı
Ndddndhdjdh benimkide sen nasıl uğraşıyorun bu sqcla diyor , ben Brezilya fönu yaptırmıştım bı ara ama tutmadı hatta üst üste iki kez yaptırdım kabarık düz gibi bı şey oldu sonra bozulsun diye baya uğraştım nshdjdhdhd
Ya valla ben de uzatmistim, yalansız bak 30 dk uğraşıyordum. Bir de öyle bir birine giriyordu, düğüm oluyor gibi oluyordu taranmiyordu zaten kuru iken anca ıslakken tariyordum falan yormustu cidden dkfkdkd. Şimdi yine uzatmayı düşünüyorum ama bu sefer sağlıklı uzatmayı düşünüyorum ondan tavsiye istedim 😂. Keratin ben de acaba yapsam hafif dalgalı olsa yakışır diye düşünüyordum da, pek artık yapasim da kalmadı fayda etmiyormus galiba pek öyle. Dursun bakalım böyle 😁. Uzatirim arada ara makas ile kırıkları aldiririm uzatirim. Baktım yine aynı durum olacak keserim kdkdks
Evet yaa bende maske krem derksn 1 saat oluyor , bide ben şu gratiste falan olan 3d taraklar var ya onlardan kullanıyorum 1 yıldır falan hiç saçımı açmakta zorluk yasamiyorum artık uzatcak olursan kesinlikle öneririm , sağlıklı uzaması için kesinlikle her duştan önce hindistan cevizi yağı öneriyorum kasinlikle en yararlı şeylerden birisi , evet bencede çok iyi olmuyor keratin , . Bak ben sana kıvırcık saça başlama hikayemi anlatayim bide , şimdi ben saçımı 1 2 yıl önceye kadar falan hep topliyodum çünki aşırı aşırı kabarikti. Sonra geçen yıl kıvırcık saç hakkında bir sürü şey izledim wonra ara makaas attırıp kestirdim biraz sonra saçım çok seyrek gelemye başladı 4 5 ay sonra bida kestirdim ara makaslar gitsin diye sonra bida kestirdim falan derken şu an baya gitti ara makaslar ve şu an herkes saçın aşırı güzel kendisi mi falan diyor , bide eğer ugrasirim diyorsan elinne şekil verebilirsin ilk zamanlar toparlamak için en iyisi , bide ara makas attırma derim çünki kabartıyor ve o saçlar aralardan çıkıyor. Biraz fazla yazım hatası falan var umarım okunuyordur , bide son olarak sorun olursa her zaman sorabilirsin kıvırcıklar olarak birbirimize destek olmalıyızz🙂
Şimdi ben şey yaptım, maske yaptım. Ardına banyoda nemlendirici şampuan kullandım ve Pantenenin provitaminli saç kremini kullandım o da nemlendiricili. Duştan sonra nemlendirici serum kullandım ve Argan yağı hindistan cevizi yağı avakado yağı kullandım. Şu an ama neden de saçım sert gibi. Neden olmuş olabilir yine aynı yani saçım. İlk defa kullandım şampuan saç maskesi ve serumu. Faydası sonradan mı olur? Tarak almayı düşünüyorum onu alırım olmazsa. Sinir oldum ama yine sert olmasına şu an. Yok yok okunuyor bu arada. Bir de ara makas guzellestirdi dedin ama yapma dedin 😅onu anlamadım ben. Ahahaha evet valla bu saç tipinde olan pek yok, ondan doğru düzgün şey bulamıyorum 😁. Teşekkürler bu yüzden
Evet hem yavaş yavaş belli oluyor 1 aya mukemmmelll olirr , bide yağı cok bocalama bide diplere sürme bide krem kullandın mi duştan çıkınca, ara makası klavye düzeltmiş galiba ben gürleştirdi yazmak istemiştim ndhdjdhd ve rica ederim her zaman :))
Bide burdan mesajlardan video falan atiliyorsa bana aşırı yardımcı olan kısa videoları atabilirm , ben burayı pek bilmiyorum
Mesaj kutun kapalı ondan ancak takip ettiklerine mesaj atarsın, video atabilirsin YouTube Instagram linkini. Eğer sende yüklü bir video ise atamazsın. Hee o zaman tamam😁, sac maskesini ne kadar süre sıklığı ile kullanmam lazım? Kutusunda yazmıyor. Yağı biraz fazla sürmüş olabilirim, diplere yedirmiyorum, bı normal saçımı düz tariyorum öyle üstüne sürüyorum bir de saçımı komple ters yone tariyorum ki alt taraflara da süreyim diye öyle de sürüyorum. Krem banyoda kullanılıyor durulaman gereken kremlerden. Ahahaha şaşırdım ara makas olayina zaten😅, yaptırmayayim o zaman, kiriklari aldırayim mi peki. Benim şey oluyordu uzayınca saç telinin birisi mesela düğüm olmuş gibi oluyordu o kırık mi oluyor. Öyle toplu sac telleri değil. Tek bir saç teli düğüm olmuş oluyor. Böyle çokca sac telleri düğümlü gibi oluyordu
Link atcaktim Instagramdan da o yüzden , saç maskesini ben her banyoda kullanıyorum bide haftada Max 2 kez saçını yıka, ve banyodan sonra kesinlikle krem kullan Elidor ve urban var benim sevdiğim ama Elidor biraz şekerli kokuyo belki sevmezsin o yüzden , ara makas ta söyle şimdi ara makas atılınca o saçlar kısa oluyo ya aralardan cikiyo ve kabarik ve elektrikli bir görüntü oluyor , aynen bende kırıklarını aldırıyorum. Bı de o kırık dediğin şey mi orada düğüm gibi gözüküyor altıda kırılmış gibi farklı yöne bskiyor
Bı de benimde eskiden baya kırık oluyordu şu an fark ettim bsyadir hiç görmüyorum bakım yaptıkça saç kendini baya toparlıyor
Daha 1xper olduğun için sen mesaj atamazsın su an, anca ben atabilirim sana ama benim atmam için de senin beni takip ediyor olman lazım. İnsta linki atabilirsin evet. Neden 2 kez, saçıma su da mı tutmayayim? Krem alacaktım da pahalı imiş istediğim krem, onu sonra alırım. Hee annadim o zaman sadece kırıkları aldiririm. Farklı yönde değil ya öyle, direkt düğüm var sadece. Düğümün üstü farklı bı yönde uzamış oluyor gibi. Kısa iken kırık olmuyor da uzadıkça öyle düğüm oluyor.
Tamam o zaman link aticsm birazdan, şu tutsan sorun olmazda şampuan kurutuyor ya o yüzden Max 2 kez şampuanı yıkama yap , bı de urbanin kremi Watsons ta 100e inmiş ben geçen aldım baya , evet muhtemelen kırıktır onlar
h. ttps://www. instagram. com/reel/CgR32WbDL6p/? igshid=NTYzOWQzNmJjMA==
Bu şekillendirme rutini
.
h. ttps://www. instagram. com/reel/Chuw1vyKaA7/? igshid=NTYzOWQzNmJjMA==
Bu hindistan cevizi yağı kullanımı
.
h. ttps://www. instagram. com/reel/CqauBijK0LD/? igshid=NTYzOWQzNmJjMA==
Bu da uzatirsan şekli daha güzel olsun diye şeklini düzeltmek için
Https yazan yere. Koydum çünki kök koymazmisim o noktaları silerek linke gir:)
Su tutabilirsin de şampuanla yikarsan kuruyor o yüzden şampuanla Max 2 kez yıka, evet muhtemelen kırık onlar
Sampuansiz da saç kokmaz mi bir de yağlı olmaz mı, hangi ürünü urbanın? Nemlendirme şeysi ise alırım. Linkler için teşekkür ederim bu arada. Şampuan da nem terapili aldım. Bence sorun etmez ya, haftada 3 yikasam sorun olmaz gibi.
Yok ya sorun olmuyor bide bakım yapınca hiç olmuyor , yağ da coook aşırı az sür nemlendirmek açısından , Urban Care Twisted Curls Hibiscus Shea Butter Durulanmayan Bakım Kremi , sen bilirsin 3 te sorun olmaz bence her gün yıkamadiktsn sonra :) , ve rica ederimm
azicık argan yagı sur ondan sonra urbanın kivircik saclilar icin kremini sür cillop gibi olursun
Argan da kullanıyorum, hindistan cevizi yağı da, avakado yağı da fayda etmiyor. Diğer ürünü kullanmadim ama
yağlar direk islak veya kuru sacta emilmez zeytinyaği su mantigi dusun yag uste cikar bi kremle dengelersen daha iyi sonuc alirsin
Peki sadece kıvırcıklar için mi, benim dediğim gibi saçım aşırı sert ve sıkı da 😅
hmm uzun kullanıyorsan ara makas attirman daha iyi olabilir sertlıgı icinde hyaluronik asitli urunler kullanabilirsin canim
Hepsini bir mı kullanayım peki dediğin şeylerin
canim kendimden ornek vereyim simdilik hyaluronik asit olarak isana kullaniyorum haftada 2 ya da 3 kere dustan sonra sacima surup kremimi suruyorum onun disinda dusta guzel bir sampuan ve guzel bir sac kreminden sonra her gun argan yagi kremini yapabilrsin
Peki onerebilecegin şampuan var mı benim durumum için
hmm sampuan biraz zor oluyor en uygunu bulmak hep ayni sampuana bagli kalma sac alisiyor 3 ayds bir yani bittiginde baska bir sey al iceriginde kafein olan sampuanlardan biraz uzak dur evet dökulme karsiti ama kafein sertlestirir urbanın saç bakım sütu yumusacik yapiyor sacımi eminim ki sampuanida yumusacik yapar onun disinda argan yagini en cok ogx in seviyorim krem olarakta urbani tavsiye ederim sampuan icerigine bak hyaluronik asit icerenler olabilir
Gliss aqua revive Hyaluron ve Deniz Yosunu içeren Nemlendirici Şampuan, bu nasıl şampuandir peki bilgin var mı
canim bunu kullanmadim fakat glissin baska bi urununu kullandim ve boyadan yanan saclarimi düzeltti baya benim baya isime yaramisti hala da sac kremlerimi gliss kullanirim o yuzden bence denemekten zarar gelmez markanin urunlerini seviyorum
Elidorun hem şampuan hem saç kremi olani kullanıyorum da o pek etki etmiyor, elidorun turuncu olanı da kullanıyordum o da etki etmiyordu saç kremi ayrı olarak şampuan ayrı olarak. Şimdi Pantenenin provitaminli saç kremini kullanıyorum ilaveten o da etki etmiyor. Elidorun Argan, hindistan, avakado yağlarını kullanıyorum. Onlar da etki etmiyor. Bir de dediklerini kullanayım. Peki şampuan kıvırcıklar için olan şampuan mi almalıyım yoksa normal bir şampuan alsam da olur mu nemlendiricili?
Bir de sence keratin kullanmalı mıyım
canim kivirciklar icin olanlar kivirciklarini daha guzel yapar ama normal nemlendiren bir sampuanda is gorur ve keratin purussuzlestirici duzlestiren bir goruntuye sahiptir eger kivirciklarin cok sıksa pörsuyebilir bence cok tercih etmemelisin
elidorin sampuanlarini ben cok begenmiyorum gliss loreal elseve urbancare gibi markalara bakabilirsin ama onun disinda dogaldan yana gidip bioxcin gibi sampuanlarda is gorur
sampuanin icindeki madde onemli dedigim gibi onun disinda sacini yumusatip sekil duzgun aldiricaj olan seyler kremler ve yaglar
Kivirciklarim bonus şeklinde çok sık, bioxcin için yorumları okudum da pek tavsiye eden de yoktu. Yağ olarak elidorun yağları vardı onları kullanıyorum dediğim yağlar. Onlar iş görür mü yoksa aktardan mi almam lazım? Teşekkürler bu arada abla diğer tavsiyeler için
elidorun yağlari is gorur evet ozaman okadar sık kivirciksan milkshake markasinin kopugunede bakmani tavsiye ederim annem kuafor ve biraz kendi deneyimlerimden biliyorum ayrica yasimda 19du yazanin aksine ama ne demekk rica ederimm
Ahahaha kusura bakma o zaman😅, saç köpüğü olarak bir aralar bee beautynin milk plus saç köpüğünü kullanmıştım o sertlestiriyordu saçımı. Sık kivircigim, çok kabarıyor aşırı şekilde. Bonus gibi de değil tam, daha da kuru kötü bı görünüm oluyordu. Islakken ama güzel duruyordu dalgalimsi oluyordu ama kurudukca üste doğru kabariyordu. Baska tavsiye edebileceğin bir şey var mı peki? Bir de kepek sorunu da var bende aslında. Loreal Paris elseve komple onarıcı ürününü kullandığımda o kepeği baya azaltmisti ama kuru oluyordu yine saçım. 2 gün oldu saçımı yikamayali ama deli gibi kepek dökülüyor saçımı silkeleyince elimle
cok pardon gormemisim bee beautyyi bilmem ama milkshake saci yumusatiyor o yuzden tavsiye ettim kepek icinse glikolik asit tavsiye ederim she vec markasinin belirli gunler dus sonrasi dokersen gecebilir
Ahahaha her şeye çözümün var maşallah 😂😂, sorun değil bu arada ☺️. Peki bu milkshake yumuşatır mi yani öteki sertlestirmisti bu yumuşatır mi ki? Bir de bir sürü ürün oldu bunları hangi sıra ile kullanmam gerekecek. Mesela yağlar, saç kremi, köpük, glikolik asit, saç bakım sütü. Ne sıra ile kullanmam gerekecek
canim durulanan sac kremi alirsan zaten dusta kullanman gerekir ama eger durulanmayan alirsan Yağ sürdükten sonra üstune sur kremi saç bakım sütu yumusatir ama bence sac bakim sutü olan urbancarein sampuani daha cok isine yarar ama sac bakim sutu alirsan ilk onu sık sonra saçini tara sonra yagini sur sonra kremini sur glikolik asit haftada 2 diye biliyorum ama youtubedan falan kepek icin glikolik asit diye bakarsan daha iyi sonuc bulursun o sadece sac diplerine oldugu icin sac dibine surdukten sonra yine yag krem sut o tarz seylerini sac uclarina surebilirsin
Peki bu kadar kimyasal zarar vermez dimi saçlara, çok olmadı dimi yani 😅😅
yok yok canim bakim sutu argan yagi krem cillop givi
Başka önerin var mı peki, ürünler dışında da olur öneri
canim valla 1 gundur konusuyoruz senin problemlerin icin bunlar var uzatmaktir gurlestirmektir olursa yine sor ama bu kadari yeter sana
Ahahaha valla teşekkürler, çok yardımcı oldun 😅😅. Ne desem azdır yani. Uzatmayı da düşünüyorum bu arada aslında ama bilmiyorum. Saçım hafif dalgalı olsa güzel olurdu da çok kıvırcık olunca karar veremedim. Uzatiyom şimdilik bakalım. Teşekkürler tekrardan
ne demekkk ne demekkk