Dip boyam gelmişti. Evde açıcı sürdüm, turunculuk oldu. Nasıl geçer?

Arkadaşlar dip boyam gelmişti saçım sarıydı kahveye boyamaya karar verdim dibi de açım dedim baktım turuncu oldu hemen yıkadım 10 dk geçmeden neyse boyayı sürdüm o açıcı olan yerlerde hafif turunculuk kaldı Napacam şimdi geri kalan yerleri çok iyi oldu ama yarın aynı renk boyaya küllü kumral ekleyip dibe tekrar mi vursam geri kalan yerleri kumralımsu çünkü kuaföre gidecek param yok offf Napacam kuaför varsa yardım edin hafif turuncu yansıma dip nasıl geçer evde
Güncellemeler
+1 yıl
Dalga geçmeyin lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
Nerden sürdüm o açıcıydı ellerim kırılsaydı hemen yıkamama rağmen şak diye turuncu turuncu açıldı akşam akşam iş çıkardım
Dip boyam gelmişti. Evde açıcı sürdüm, turunculuk oldu. Nasıl geçer?
Cevapla