Saç Bakım Aşağıda belirttiğim ürünleri kullanıyorum saç için sizce iyi mi? Ve siz neler kullanıyorsunuz. ? Denizlidenbiri Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Isırgan otu özlü yağlı saçlar için şampuan kullanıyorum. Selection Argan yağı kullanıyorum. Sarı olan Selection Argan yağı kullanıyorum çalkalanınca pembe olan. Sizce bu 3 lu iyi mi? Aşağıda belirttiğim ürünleri kullanıyorum saç için sizce iyi mi? Ve siz neler kullanıyorsunuz. ? Cevapla Şampuan Soruları Şampuan Soruları Ürün Soruları Beğen Paylaş Takip Et
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 +1 yıl Saç Bakım konusunda 4,7b cevap paylaştı. İsırgan ve argan yagı cok iyi Ben susam yagı ve cörekotu yagı kullanıyorm 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Saç Bakım konusunda 10,9b cevap paylaştı. Bence iyi ürünler 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çok güüzel devam et 1 1 Yorumla Denizlidenbiri +1 yıl Senin var mı kullandığın ürün Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İsırgan ve argan yagı cok iyi
Ben susam yagı ve cörekotu yagı kullanıyorm
Bence iyi ürünler
Çok güüzel devam et
Senin var mı kullandığın ürün