Kızlar, az önce kızıl açıcıyla saçlarımı açtım ama orta kısım açılmamış. Orta kısıma tekrar açıcı sürüp yıkasam bir problem olur mu?

az önce kızıl açıcıyla saçlarımı açtım orta kısım açılmamış dip ve uçlar gayet güzel açılmış sadece orta kısma tekrar açıcı sürüp yıkasam bir problem olur mu evde yaptım

Kızlar, az önce kızıl açıcıyla saçlarımı açtım ama orta kısım açılmamış. Orta kısıma tekrar açıcı sürüp yıkasam bir problem olur mu?
Cevapla