Saçlarım çok hızlı uzuyor iyi bi şey mi sizce?

Kapalı olduğum için saçlarımla uğraşmamak için kestim.1 hafta oldu mu olmadı mı hemen uzamış. Gülsem mi ağlasam mı? 😀

Saçlarım çok hızlı uzuyor iyi bi şey mi sizce?
Cevapla