Aklınızdan hiç saçlarınızı sıfır numara kestirmek geldi mi?
şahsen benim bazen geliyor
Aklınızdan hiç saçlarınızı sıfır numara kestirmek geldi mi?
şahsen benim bazen geliyor
Ben yaptım geçen yaz. Saçlarımı açıcı ile yaktım ve kestim sonra mecburen. Saçlarım lastik gibi olmuştu her taradığımda avuç avuç dökülüyordu o yüzden bende kesmekten başka bir çare bulamadım ve kestim. Yani çok kestim ben öyle aklıma bir esiyor upuzun saçlarımı kısacık bir şekilde kesiyorum. Hem saçım zarar gördüğü için kesiyorum hemde aklıma estikçe.
Hafiflemek icin evet
Cevap
1Cevap
Kazıtma değilde üç numara
Yapmıştım ben
Gerçekten mi? Bende yapmayı düşünüyorum ama korkuyorum
Çok önceden yaptım ama pişman olmadım
Sence kışın kazıtsam sorun olur mu?
Bence kışın daha mantıklı
Peki nasıl yaptırayım sadece makineyle sıfır numara. Mı yaptırayım saç sakal yolsa ustrayla kazıtayım mı?
Ben makine ile yaptım ustura kullanmadım
Güzel oldu mu sıfır numara?
Güzel oldu tabii kafa boş gezdim :D
Ustura ile kazıtmıyorum o zaman
Kazıtma
Saç sakal sıfır makineyle sadece en kısasından
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?