Sonuyor hemen dayanmıyor oysa volümlü kahküllere çok özeniyorum hatta perde kahkül kestirmistim sırf bu yüzden tabi uzadı perceme döndü ben şimdi bu kahkülü volümlü yapmak için napiyim tekrar kahkül kestirmemmi gerek
Kakülüm fön çekince hacimsiz oluyor, nasıl hacim kazandırırım?
Perde kahkul ceneye kadar olan degil mi? Nasil perceme donsun percem daha kisa. Sacin guzel bu arada, belki bigudi deneyebilirsin hacimli durmasi icin.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok kuaför 6 ay önce kestirmistim alnımda kesmişti kısalı uzunlu şekilde 6 ayda iyice uzadı ve şeklini kaybetti böyle oldu işte o zaman fön çekince hacimli oluyodu ama şimdi olmuyor bide saçım işlem gördü falan iyice dalgasıda yok oldu
Sacin kisa oldugu icin hacimli duruyordu cunku agirlik yapacak kadar uzun degildi, simdi o kadar hacimli durmamasi normal agirlik asagiya cekiyor. Urunlerle spreyle sabitlersen yine olur.
Öyle yapıyorum ama farksız sönüyor anında fönlü daha hacimli duruyodu aslında ama uzamadan önce çok hoşuma gidiyor o volümlü kahküllere ya benim saçım seyrek ama işte maalesef
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
düzgün çekip suratını karalasaydın keşke, bu şekilde pek bişi anlaşılmıyor. kuaföre gidip daha yoğun kesmesini söyleyebilirsin
Dedim ama saçım az önlerde az diye ancak bu kadar kesiyo hatta bana saçının önleri az perde kahkülr uygun değil elimden geleni yaparım ama dedi
Perde kahkul ceneye kadar olan degil mi? Nasil perceme donsun percem daha kisa. Sacin guzel bu arada, belki bigudi deneyebilirsin hacimli durmasi icin.
Yok kuaför 6 ay önce kestirmistim alnımda kesmişti kısalı uzunlu şekilde 6 ayda iyice uzadı ve şeklini kaybetti böyle oldu işte o zaman fön çekince hacimli oluyodu ama şimdi olmuyor bide saçım işlem gördü falan iyice dalgasıda yok oldu
Sacin kisa oldugu icin hacimli duruyordu cunku agirlik yapacak kadar uzun degildi, simdi o kadar hacimli durmamasi normal agirlik asagiya cekiyor. Urunlerle spreyle sabitlersen yine olur.
Bigudu denicem bide çok güzel şekil veriyolar onunla gördüm
Aynen hatta sacin nemliyken sabitle onu o sekilde yat belki daha iyi tutar. On kisimda oldugu icin cok rahatsiz etmez herhalde yatarken.
Yok etmez denicem sağol canım aklımda 🙏
Duzlestiriciyle arkaya al
Öyle yapıyorum ama farksız sönüyor anında fönlü daha hacimli duruyodu aslında ama uzamadan önce çok hoşuma gidiyor o volümlü kahküllere ya benim saçım seyrek ama işte maalesef
Bigudi
Evet denicem alıp en iyisi o gibi duruyor ama bunu yeniden kestirmem lazım önce şeklini kaybetti uzadıkça çünkü
Kes kes yakisir
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!