Türkiyede herkes benden nefret ediyor öldürmek istiyor neden?

Bu ülkede okumuş kesimde okumamış kesimde cahilide doktoruda kasabıda beni sevmez aslında gayet normal kendi halinde birisiyim dış görünüşümdede bir sıkıntı bence yok mavi gözlü sarı saçlıyım boyum 1.90 kilom ideal boyuma göre içe kapanık biriyim hiçbir kıza çıkma teklifi etmedim yaş 19 bu zamana kadarda bana eden 7-8 kişi oldu onlarıda reddettim yakışıklısın diyen kızda oldu ama pek yanıt vermedim zor begenirim begensemde gidip demem sevgilim bu zamana kadar olmadı erkek ortamlarındada genelde hep okulda dışlanan taraf oldum erkek ortamımda hiç olmadı durup dururken yolda geçerken bana laf atan insanlar omuz atmaya çalışanlar bile oluyor bazen İstanbul da yaşıyorum benim anlamadığım bu ülkede tipsizede kısa boyluyuda çirkinede obezede saygı duyuyorlar ama konu bana gelince herkeste bir nefret var bunu hissedebilyorum konuşmalardan uzak durmalardan boyum 1.90 saçım sarı fiziğim güzel gözüm mavi falan huyum normalde türk insanı ve çevremdeki çogu insan beni sevmiyor ellerinden gelse öldürücekler bile güçleri yetmiyor sadece size göre dürüst olun derdleri ne? En ucube bile bu ülkede seviliyor ben neden nefret ediliyorum?

Türkiyede herkes benden nefret ediyor öldürmek istiyor neden?
Cevapla