Saçıma zeytinyağı ve Hindistan cevizi yağı bakımı yaptığım halde saçım hâlâ kuru duruyor. Ne yapabilirim?

Anlamıyorum iyi gelmiyormu saçım yıprandı boyadan ve açıcıdan yağda sürüyorum kepek şampuanıda kullanıyorum saçım yinede kuru yıpranik duruyor napmam lazım daha anlamıyorum
Saçıma zeytinyağı ve Hindistan cevizi yağı bakımı yaptığım halde saçım hâlâ kuru duruyor. Ne yapabilirim?
Cevapla