Saç açıcı kullandım boya alnıma bulaştı, alnımda yanık gibi iz oluştu. Bu kalıcı mı, çıkar mı ya?

Saç açıcı kullandım boya alnıma bulaştı, alnımda yanık gibi iz oluştu. Bu kalıcı mı, çıkar mı ya?
Cevapla