Saçlarımı bir kız olarak sıfıra vurdum, omuzuma kadar gelmesi ne kadar sürer?

Bana normalde 7 ay falan demişlerdi ama ben 8 ay önce vurdum zaten ve saçlarım erkek saçı gibi hala. üstteki saçlarım kahkül hizasında oldu o kadar zamana rağmen. Bende mi sorun var yoksa bu yorum yapanlar bilmeden yorum yapıyor da normali bu mu?

Saçlarımı bir kız olarak sıfıra vurdum, omuzuma kadar gelmesi ne kadar sürer?
Cevapla