Güncellemeler
+1 yıl
Kızların acil
Saçlarımın doğal rengi normal siyah, ya da koyu kahve omre yaptırmıştım üstünden 1 sene geçti, renk aktı, uçlarında kaldı ama ben iyice aksın istiyorum saçımın doğal olmasını istiyorum uçlarından akıtmak için ne yapmalıyım?
Konntes sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Kestir uçlarından madem
Kestirdim yine de var
O zaman boya saçını ne diyim
Ablama sordum boyama saçların ucu mor kızıl gibi bişey olur daha kötü olur diyor
Boya üstüne boya sürmeden saçımda ki boyayı akıtmak istiyorum bunun için ne yapmalıyım
Foto varsa resim linki atarmisin bi
Saçının surdan at resmimnete yükleyip
Nasıl aticam resmi
Profil resmime bak
Ha profilede koy
Gözükmüyo
Gördün mü
Tamam gördüm
Bişey dicem böyle güzel aslında
Neden kurtulmak istiyosun hoş duruyor
burada bu resimde böyle saçımı duzlestirdim birde saçımın normal hâlini koyucam bir daha bak
Tamam bekliyorum
Gördün mü resmi
Gördüm evet turunculasmis dyruyo
Dimi kötü duruyor bende rahatsız oluyorum işte bi çare arıyorum
😔
Siyaha yakın boya koyu renge zifiri siyah olmasın ama çok koyu oluyo bi marka vardı renkleri gözüktüğünden koyu çıkıyor
O marka alma ben bi kere koyu renge boyatmistim zifiri siyah çıktı bildiğin hiç gitmemisti Kolestondu galiba o markayı alna
Palette al kendi rengini
Onun dışında akıtmak için çare var mı bilmiyorum internetten akıtma yöntemlerine bak istersen
O sorun değil alırım almasinada o uçlarına sürdüğüm zaman boyayı
Boya üstüne boya yeşilimsi durur mu korkuyorum keşke hiç boyamasaydim diye pişman olmak istemiyorum riske atmak istemiyorum
Karbonat falan diyolardi bi dene kepek şampuanı falan kullan belki akar ama tamamen gidicegini sanmam çünkü kuaförler bunları kalıcı yapıyolar ancak kestirip kurtulabilirsin uzadıkça veya tüm saçını boyicaksin
Yok siyaha yani kendi rengine boyarsan olmaz ayrıca yeşil durmaz renk küllü değil gibi gözüküyor zaten turunculuk var ama boya akarsa aktıkça kızıllık olur hafif
Anladım dediklerine bakicam
Arastiricam dediğin renkte boyamayı ya da dediğin gibi akıtma yöntemlerine bakicam sağol teşekkür ederim yardımcı olduğun için yorumun için
Rahatsız olmamın sebebi artık sevmiyorum sari saçı siyah yani kendi saç rengine dönmek istiyorum
Uçlarında bana kötü gözüküyor oyuzden ama yinede çok sağol teşekkür ederim yardımcı olduğun için yorumun için 🙏🥰
Rica ederim ne demek dahada kestirme zaten kısa saçın ben sandımki uzun ise yaramazsa boyarsin ama kalıcı boya ile boyarsan bu sefer ombre yaptırmak falan istersen ilerde ondan kurtulmasıda zor olur yarı kalıcı bi boya 1 sene kafamdan gitmedi ve kuaför bu yüzden ombre yapmamıştı saçıma o yüzden iyi karar ver eğer saçın çabuk uzuyorsa uzamasını bekleyip kestir kurtulursun çok az var zaten uçlarında düşün bakalım kesin akıtma yöntemi olduğunu sanmıyorum yinede araştır ama boyayı sana en son çare olarak öneririm ✨
İlerde açtırmak istersen boyatmak istersen boyalı saçı açması çok kolay olmuyo doğal saç kadar dediğim gibi iyi düşün eğer ben ilerde daha düşünmem diyosan boya ya da kalıcı olmayan bi boya yapicaksın siyahın çok akıcagini pek sanmıyorum zaten
Evet haklısın kestirmicem zaten de
ya da kendi akmasını bekkicem teşekkür ederim tekrar
Rica ederim.