Alman Sömürge İmparatorluğu ve Fransız Sömürge İmparatorluğu isimleri çok saçma değil mi?

Lan adamlar resmen (gerçekten resmî olarak) sömürge imparatorluğu kurmuşlar lan. Yani sömürgecilik yaparsın tamam da ülkenin adını da Sömürge İmparatorluğu koymazsın aw birde kabul ediyorlar açık açık da söylüyorlar yani sömürgeci olduklarını. Sömürgeciliğin imparatorluğunu kurmuşlar resmen🤣

Alman Sömürge İmparatorluğu ve Fransız Sömürge İmparatorluğu isimleri çok saçma değil mi?
Cevapla