Aşkolar silivri çarşıdaki bir aktardan bıttım sabunu aldım sizce bu orjinal mi renginin böyle olması normal mi?

Aşkolar silivri çarşıdaki bir aktardan bıttım sabunu aldım sizce bu orjinal mi renginin böyle olması normal mi?

Ay bide saçta kepek galan yapar mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada merak edenler için kullandım 1 hft boyunca saç dökülmesini önledi ama yağlanmaya bir çözüm bulamadım ve saçımın iyi temizlendiğini düşünmüyorum bu yüzden şampuan kullanmaya yeniden başladım saç dökülmesi sorunu yaşayanlar kullanabilir.
Aşkolar silivri çarşıdaki bir aktardan bıttım sabunu aldım sizce bu orjinal mi renginin böyle olması normal mi?
Cevapla