Işıltı attırdım saçıma böyle biraz fazla küllü geldi bana ama sizce iyimi ve bu düzelirmi yikadikca mor şampuan kullan arada dedi küllenmeyi korumak için
Saçlarıma ışıltı attırdım, çok küllü gibi geldi. Sizce nasıl olmuş?
Bi kaç yıkama sonrasında bişey farketmezse eğer baktım ama bugün hafif Sarı kahve gibimsi duruyo aralar ben açık kahve istemiştim kuaföre 1 hafta önceden demiştim ama dün fazla küllü renk kullanmış çok sari istemiyorum diyince bilmiyorum böylemi anladı nebiliyim
Canım ben yapmadımki ya kuaför fazla küllü renk koymuş oysaki rengi konuşmuştuk 1 hafta öncesinden açık kahve diyordum unutmuşmu napmis bilmiyorum çok sarı istemiyorum dedim böyle yapmış dün daha hoş duruyodu aslında
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bak şimdi daha iyi görünüyor gibim. Mor şampuan daha çok beyaz yapar aşko. Ben de kullanıyorum sjsjg
Teşekkürler kullanmicam zaten onu ya
Çok çirkin gözüküyor ya ışıktan ya saç yapısında yaşlı saçı gibi duruyor
Aslında ışıkta bu kadar değil dün cilaya fazla küllü renk kullanmış bu yıkadıkca akarmiki
Güzel olmus mor sampuan da iyi olur da o genelde sarı saçlar için kullanılır
Ya çok açık geldi gözüme ben kahve tonlarinda istemiştim çok küllendirmis napmam lazım hep böyle olur mu sence yoksa o küllülük bi süre sonra gidermi
Yok sarı gri arası açılan saçlar için kullaniliyo
Yıkadıkçaa geçerr bencee ama pek iyi yapmamıs gibi ya
Öylemi diyosun çokmu kötü duruyor
Hayır çok kötü durmuyorda belki çekim açından dolayı da böyle durmus olabilir
10 aydır bakım yapılmaya nsaç gibi duruyor la bu hhdfaw
Komikmi sen renge cevap ver M
? Dangalak
bişey belli değil düzgün foto at
Gözün kör heralde kendi rengim siyah daha ne kadar belli olsun kanka
belli değil
Bu renk bama hitap etmedi. Sen ne beğendiyaen sorun yok
Cok hafif yesil yansimasi var , ama o yikana yikana kayb olur.
Begendim🩷
iğrenç duruyor, bunu söylemek istemezdim ama maalesef öyle bence komple kazı yenisi çıksın.
Bence üzerine sarı yaptır daha hoş durur
Bi kaç yıkama sonrasında bişey farketmezse eğer baktım ama bugün hafif Sarı kahve gibimsi duruyo aralar ben açık kahve istemiştim kuaföre 1 hafta önceden demiştim ama dün fazla küllü renk kullanmış çok sari istemiyorum diyince bilmiyorum böylemi anladı nebiliyim
Bi düzelme olmazsa kendi rengim siyah ya ona boyaticam tekrar ya da bakalım duruma göre nolucak
İnşallah istediğin gibi olur
yaşlı kadın saçına dönmüş naptın sen
Canım ben yapmadımki ya kuaför fazla küllü renk koymuş oysaki rengi konuşmuştuk 1 hafta öncesinden açık kahve diyordum unutmuşmu napmis bilmiyorum çok sarı istemiyorum dedim böyle yapmış dün daha hoş duruyodu aslında
Çok küllü gözüküyor.
Evet düzelirmi sence yani yikadikca kuaför bu konuda bişey demedi ama annem bugün bakınca sarı ışıltılar var ama dedi
Pek belli olmuyor çekimden kaynaklı
Pek güzel durmuyor bence
Rahmetli babaannemin saçları gibi.
Işıltılar nerede ben goremiyorumda
böyle yapma yaşına uygun yap.
Bence doğal hali daha iyidir
güzel bi hata yapmışsın
Bende güzel
Bence