Saçlarıma ışıltı attırdım, çok küllü gibi geldi. Sizce nasıl olmuş?

Işıltı attırdım saçıma böyle biraz fazla küllü geldi bana ama sizce iyimi ve bu düzelirmi yikadikca mor şampuan kullan arada dedi küllenmeyi korumak için
Saçlarıma ışıltı attırdım, çok küllü gibi geldi. Sizce nasıl olmuş?
Saçlarıma ışıltı attırdım, çok küllü gibi geldi. Sizce nasıl olmuş?
Cevapla