Saçımı kendim kestim, önü çok mu kötü duruyor ya jdkdkxks?

Saçımı kendim kestim, önü çok mu kötü duruyor ya jdkdkxks?
Saçımı kendim kestim, önü çok mu kötü duruyor ya jdkdkxks?
o kadar mi kötü yav, abim bidaha sokağa çıkma dedi asadadadf
Saçımı kendim kestim, önü çok mu kötü duruyor ya jdkdkxks?
Cevapla