Saç Bakım Saçımı kendim kestim, önü çok mu kötü duruyor ya jdkdkxks? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor o kadar mi kötü yav, abim bidaha sokağa çıkma dedi asadadadf Saçımı kendim kestim, önü çok mu kötü duruyor ya jdkdkxks? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 +1 yıl Saç Bakım konusunda 4,7b cevap paylaştı. Çok kötü degl duzlestici kullan 0 0 Yorumla
XDavidBowie Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl idare eder. sokağa çıkabilirsin.başka sokağa gitme ama kendi sokağında takıl. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl DMKDEMZOEKZOSMSO O KADAR mi Yorumla XDavidBowie +1 yıl bakkala falan gidebilirsin bence problem olmaz. Yorumla Soran +1 yıl Dışarı çıkmıyorum artık saol Yorumla
Alessapl Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl 50 kuruş ver tırrek diyecek gibisin her an 2 3 Yorumla Soran +1 yıl Ne alaka msdksksk Yorumla Alessapl +1 yıl https://i.hizliresim.com/b13u4y2.jpeg Yorumla Soran +1 yıl Ya kalbimi kiriyosun Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Hayır ya abin ml bence kötü durmuyor cidden söylemesen kendin kestiğini bile anlamazdım çoğu kişide anlamaz zaten 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ciddi misin djdkdksksk ztn önleri toplayıp çıkıyorum aw Yorumla
ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Kezo gibi olmuş 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Eyw Yorumla
Limpos Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Sjssj Abin haklı 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Kes o bi kendi tipine baksın djdksjs Yorumla Limpos +1 yıl Ahaah 😂 Yorumla Soran +1 yıl Sorumu nasılsın kategorinde olmadığı için şikayet eder misin silinsin Yorumla Limpos +1 yıl Silinmez ki doğru saç bakım Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Düzleştirsen idare eder 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 2 güne kapancam ztn ondan mp Yorumla
boşlaruygulaması Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Maalesef çok kötü 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Neyse yav kuafore gideriz bizde düzeltir Yorumla boşlaruygulaması +1 yıl Aslında güzel kesmişsin. Ama işte saçların kabarık düzleştirsen güzel olur dene. Yorumla Soran +1 yıl Knk genetik böyle kıvırcık napim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Çok kötü degl duzlestici kullan
idare eder. sokağa çıkabilirsin.
başka sokağa gitme ama kendi sokağında takıl.
DMKDEMZOEKZOSMSO O KADAR mi
bakkala falan gidebilirsin bence problem olmaz.
Dışarı çıkmıyorum artık saol
50 kuruş ver tırrek diyecek gibisin her an
Ne alaka msdksksk
https://i.hizliresim.com/b13u4y2.jpeg
Ya kalbimi kiriyosun
Hayır ya abin ml bence kötü durmuyor cidden söylemesen kendin kestiğini bile anlamazdım çoğu kişide anlamaz zaten
Ciddi misin djdkdksksk ztn önleri toplayıp çıkıyorum aw
Kezo gibi olmuş
Eyw
Gayet güzel olmuş kardeşim
Sjssj Abin haklı
Kes o bi kendi tipine baksın djdksjs
Ahaah 😂
Sorumu nasılsın kategorinde olmadığı için şikayet eder misin silinsin
Silinmez ki doğru saç bakım
Düzleştirsen idare eder
2 güne kapancam ztn ondan mp
Maalesef çok kötü
Neyse yav kuafore gideriz bizde düzeltir
Aslında güzel kesmişsin. Ama işte saçların kabarık düzleştirsen güzel olur dene.
Knk genetik böyle kıvırcık napim
Evet