Hayır saçım açılınca platin sarısı olduğu için dorelerim az oldu çünkü uzun zamandır doğal saç rengimi kullanıyordum boya yoktu diye hızlı ve güzel açıldı. Ama işi bilen birine yaptırmakta fayda var çünkü yakabiliyorlar veya turuncu açıp boyuyorlar sıkıntı hani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
bence harika
Ben hiç beğenmedim. Çünkü seni çok büyük göstermiş. Ama renkler ve zevkler. Sen beğenmişsen kimseye bir laf düşmez güle güle kullan💜
Teşekkür ederim bebeğim
Rica ederim
Nasıl yaptin asko çok yakışmış ama çok yıpranır çabuk akar yesillenir keske bı tutam atsaudin
Bir şey diye bilir miyim
@doga4747 he de
Yazar mısın abla
@doga4747 yazarım aplam
Zor bir işlemdi ya yeşil aksine sarı oluyor jfdndn
Verdiğin pozla Jenna Ortega'ya benzemişsin yakışmış 🥹
Şaç rengi tenine uygun değil normalde hoş bi renk ama sana gitmemiş biraz daha koyusunu denemeni öneririm
Rengin oturması için hala işlem yapılacağını açıklamaya yazdım oysa
Çok fazla değişime uğrayacağını sanmam ten rengine uygun değil ama yine de farklı bir havası var tabi
yalancı yalancı sana kimse inanmaz sözüne kimse kanmaz şaka bir yana olmamış geri patlıcan rengine dönüş
Patlıcan rengi miydi saçım yavru
pp de ki patlıcan gibi duruyor
Yani rengini beğenmedim aslında ama çok kötü durmamış senin için bir değişiklik olmuş hem güle güle kullan
Teşekkür ederimmm
İlk defa böyle bir saç gördüm ama yakışmış ayrı bir havan var bence
Çoğu kişinin ilgisini çekebilirsin
Gri saç hiç görmedin mi 😇
Hayır ilk defa sende gördüm ☺️
Anladım
Siyah daha çok yakışıyormuş sana. Ama henüz işlem bitmediği için, son hali belki daha oturaklı duracaktır.
Evet işlem bitmedi şu an açık biraz rengi
Ne yazık ki olmamış efektli fotoğrafta çekmişsin bi de efektsiz düşünemiyorum bile
Gözlerinde bir problem olsa gerek.. Yani saçımı boyattım derken filtre olduğu yalanını nerenden uydurduğunu anlat
Renk güzel ama saçın fazla yıpranmış keratin kullanmanı tavsiye ederim acilen
Öyle yapacağım hemen zaten
Pardon rica ederim
Saçında bir iki tane beyaz görse depresyona girecek kız, gidip komple teyzeye dönmüş pesss
Ben kendimle barışığım hayatım, bunu beğendim ve yaptım, teyzeler 20 yaşında bir çıtır olsa ne ölüm ne bekarlık kalırdı 😊
Ak saçlı çıtır... Zevkinize sizin...
Ühh tüm erkekler şimdi seninla yatmak istiyor
Ne alaka lan
İster inan ister inanma çok sksi olmuş. Reelde teklif alırsan bilki şu sıralar cinsel amaçla
Arka tarafta kendin rengin, var programla mı yaptın
Hayır boyadım
Saç mı güzelleştirmiş yoksa güzelliğin mi saçı güzelleştirmiş anlayamadım jdjdjdj
Çözeceğiz bekle jddndn
Biraz yardım et çözmeme 😄
Gerek varmıydı bilemem ama anime gırl gibi olmuşsun tatlı
Esmer barbie oldum 😂
Gibi 😅 aslında yüzünü açıga çıkarmış hoşduruyor
Teşekkür ederim
Güzel duruyor fotoğraf yan görünmese daha güzel olacaktı
Güzel olmuş bende bir kere evde kendim boyamıştım yüz güzelse yakışır
Bastan asagi güzellik abidesisin :D
Teşekkür ederim 😊
çok güzel olmuş maşallah
Teşekkür ederim 😊
Umarım kötü olmuş gibi düşüncelere girmezsin güzelliğini daha da göstermiş bence
Alışmadığım için garipsedim açıkçası ama bilmiyorum güzel gibi
güzel güzel. Ben çoktan düştüm yani fghsfgh
Sanki yaşlı göstermiş. Üçe vursan daha tarz olur, yinede sen bilirsin
Üçe vurmak derken
Nerede yaptırdın birde saçını açtıklarında çingene sarısı gibi turuncu renginde mi actilar
Hayır saçım açılınca platin sarısı olduğu için dorelerim az oldu çünkü uzun zamandır doğal saç rengimi kullanıyordum boya yoktu diye hızlı ve güzel açıldı. Ama işi bilen birine yaptırmakta fayda var çünkü yakabiliyorlar veya turuncu açıp boyuyorlar sıkıntı hani
Keşke z kuşağı olsaydım kaçırdık senin gibi manitaları
🤷🏻♀️
Kötü yorum yapanlara bakma baya cool olmuş gri saçların zaten güzel bir kız olduğun için gayette güzel olmuş
Teşekkür ederimmmmm
Radarımdasın güzellik 😊
Yakalanmayız dimi
Yakalanırız ama ben sana kıyamam ki suçu ben üstlenirim
İşlem bitince hatırlat o zaman yorum yaparım
Olurrr
👍
Fena değil:) ton olarak açık olmuş ve kendi saç rengin teninle daha iyi duruyor
Tam dipten bilerek gri yapmadım aslında işlem bitince atacağım net halini
Dipten o geçişi muhakkak yaptır:) güle güle kullan🙃
Teşekkür ederimmmm
Evet, ben çok beğeniyorum
Değişik ama güzel
Çok Seksi olmuşsun
Güzel değişiklik iyidir
50 yıl ileriye gitmişsin resmen 😀
Baktım 20 yaş çekilmiyor 50 oldum kısmet kapatmak için
Nineme benzemiş sin ya 😂
Öyle deme kız
@Çılgın-Adam-35 hayırdır senin diğer hesap kapanmış , kaç tane hesap açtın
@Çılgın-Adam-35 az önce mesaj yazdım hesap kapatılmış yazdı
Ninen 20 yaşında mı ya
Esmerlere bu rengi yakıştıramıyorum nedense
Kalıpları aşalım gençler, kişisel görüşün olabilir ama renkleri herhangi bir şeyle kalıplaştırmayalım
Ben beğenmedim
Olabilir görüşüne saygı duyuyorum
Eski halin çok yiyidi batmış
Okey
30 yasına geldiğinde çocuklar sana nene diycek
30 yaşında saçım ombre mi kalacak Ebu cehil
Simdi yeğenim 6 yasında seni görse teyze demezmi
20 yaşında genç birine saçı yüzünden teyze diyorsa yeğenini doktora gösterin
Hahsjsk gel konus onla
Ben seviyorum bu saç rengini
Ajda mi Pekkan.
Bence hiç yakismamiz yaşli gibi duruyor
13 yaşında değilim, ve renklerle yaşları bir kalıplara koymazsanız sevinirim
Güzel görünüyor, sana yakışmış.
Teşekkür ederim 💖💖
Rica ederim ❤️
Yakışmamış , ton baya açık
Aşkım hâlâ işlem var olacak dedim açıklamada 😊
Pardon canım 🤦♀️
efekt gibi duruyor ama güzel de görünüyor
Efekt değil herkes öyle düşünmüş 😇
Neyle açtılar peki yıpranmadı mı hiç
Direkt gri olmus buu
Hâlâ işlem olacak demiştim oysa..
Yasini buyuk gostermiş
Küçük kaldıkta ne oldu 😄
Ne olmasi gerekiyor ki. Daha yaşin kaç. Keşke senin yaşinda olsaydım
Dalga geçiyorum ama minyon tipliyim her istediğimde yaşımı küçük gösterebiliyorum
Bu güzel bir yetenek
senin rengin siyah ve tonları
20 yıldır öyleydi sıkıldım, bu da kalıcı sürmez be
Değişiklik iyidir
Çok yakışmış beğendim benn
Fena değil bence
Çok yıpranmış gözüküyor
Profilinde ki kumral ton daha güzel
lütfen bir daha yaptırma
Nedennn yıllardır hep doğal Saçımı kullanıyordum zaten
senin söyledğin sebepten bana doğal hoş geliyor
Anladımm
gayet güzel hoş
Çok güzel olmuş bence
Teşekkür ederim bebek
Bence çok hoş olmuş, böyle devam et
Teşekkür ederim
Yok be profil fotoğrafındaki kız daha güzel
Ayrı kişiler değil sadece saç rengi değişti net halini atarım tekrardan
hee.. tamam
Modellere benzemişsin. Çok hoş.
Teşekkür ederimmm
Yapıyor musun yoksa?
Hayır
Ciddi söylüyorum yakışmayan birini ilk defa gördüm
Olabilir görüşüne saygı duyarım ama daha kibar olabilirsin
Kaba olmak istememiştim ama kahverengi veya siyah daha çok yakışır sana bebiss
Yıllardır öyleydi zaten bir süre iyi hissetmek için yaptırmıştım kalıcı değil
Ben yakıştırmadım ama daha bitmedi diyorsun
Evet bitmedi henüz
Yaşlı teyze gibi one gız öyle shssj
Teyzelerle güne katılacağım, sırıtmaması için mecbur cjdndn
Altın da uçuyor aman ha dikkat kurabiyeleri çayı götür ama altına gelince sahte mahte uydur bir yerden🤣
Haaha olur
Çok iyi olmuş
yakışmış başarılı
Haykr
Bu rengi severim