Kızlar, Maşa alacağım hiç denemedim. Otomatik maşa mı almam lazım yoksa normal mi?

Yorumlara baktım bazıları iyi bazıları kötü otomatik maşa için. Diğer normal maşa ise fazla ısınıyormuş. Normal maşayı yapa yapa alışır mıyım yoksa otomatik daha mı pratik olur? Kullananlar varsa yoruma :)

Kızlar, Maşa alacağım hiç denemedim. Otomatik maşa mı almam lazım yoksa normal mi?
Cevapla