Saça fön çekerken bir içeri biri dışa doğru mu tutuyoruz onu nasıl yapıyoruz ben yapamıyorum da bilen var mı? ?

saça fön çekerken bir içeri biri dışa doğru mu tutuyoruz onu nasıl yapıyoruz ben yapamıyorum da bilen var mı?

Saça fön çekerken bir içeri biri dışa doğru mu tutuyoruz onu nasıl yapıyoruz ben yapamıyorum da bilen var mı? ?
Cevapla