Saçımı kazıdım ama 0 değil. Şimdi beyler 0 ra vursam usturayla çıkarken kaşıntı yapar mı ayrıca ne kadar sürede çıkar?

Saçımı kazıdım ama 0 değil. Şimdi beyler 0 ra vursam usturayla çıkarken kaşıntı yapar mı ayrıca ne kadar sürede çıkar?
Cevapla