Güncellemeler
+1 yıl
bilenn
20 lik oksidandan iki tane boyaya koyup saçımı boyasam yanar mı arkadaşlar 20 lik oksidan saçı kaç tona kadar açar en yüksek oksidan kaçlık oluyor?
Sessizligin_cıglıgı sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
en düşük oksidan 10 volümdür ardıdan 20 30 40 gelir şaçların gerçekten yıpranmışsa 40lık yapmanı önermem ama 20 cok düşük açar istediğin rengi elde edemeyebilirsin 30la açmayı dene istediğin tonda açılmazsa biraz zaman geçtikten sonra kuaföre danışıp tekrar açma işlemi uygulayabilirsin ve tek tüpede tüp kadar oksidan koyman lazım mesela tüp 60sa 60ml oksidan koyman gerekir şimdiden iyi şanslar
Çok açmaz en az 30kullan
yanabilir bence dikkatli ol
Evet