Otlar sarardı diye yeşile boyatanı mı dersin, duba yerine konan mı dersin neler varmış neler
var mı sizinde böyle saçma anılarınız
var mı sizinde böyle saçma anılarınız
Otlar sarardı diye hiçbir askeriye otları yeşile boyatmaz. Bunu anlatan sallıyordur ama yolunan otları bir yere toplarsın, sonra başka yere taşırsın, oradan da başka yere taşırsın vs. vs. gibi angarya işler çok olur. Maksat askeri boş bırakmamaktır ve mantıksız gibi görünse de askeriye ve savaş mantığı düşünüldüğünde mantıklıdır.
Gözümle gördüm boyandığını
Görev yerine geç teslim olduk alaydakiler sağ olsun ben ast subay komutanım ve uzmanları bir türlü sevemedim hem geç teslim olduk hem de 12 saat gece nöbeti verdiler sonra gece uyuyorum diye 14 saatte çıkardılar nöbeti uzman çavuş iyice havalanmıştı sonra yüzbaşıya söyleyerek havasını indirmiştim ama yüzbaşı da çok pis bağırmıştı bütün koridor inledi bu kadar beklemiyordum
Cevap
7Cevap
Askerlye ait kantin deposu vardı büyük bir yerdi, orayı düzeltmiştik akşama birdaha çağırdı komutan birdaha düzelttik
Bayaa bi saat tutmuştu
Eski foça komando okulu
komutanın basına kozalak dustu dıye agaca ceza verılmıstı
Nasıl bir ceza
bakımı yapılmamıstı etrafı cevrilmişti
Baştan sona saçmaydı zaten ben genelde kaçardım pek iş yapmazdım
Kaçanlara da ceza var diye biliyorum ama nasıl becerdin
Evet cok saçma ve iğrenç bi anım oldu
Anlatmak istemiyorsun sanırım sıkıntı değil :)
Burdan anlatmam
Silahtan özür dileyenleri çok gördüm
Bu tür şeyler görmedim
Vayy Mahmut abi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?