Saç onlerimin hep dışa kıvrık olması için ne yapmalıyım?

Arkadaşlar biliyosunuz ki katlı kesimlerde genelde saç dışa kıvrık olur ama bazen saçımın bir tarafı içe bir tarafi dışa kıvrık oluyor her iki tarafı da dışa kıvrık durması icin ne yapmalıyım düzleştirici onermeyin veya maşa

Saç onlerimin hep dışa kıvrık olması için ne yapmalıyım?
Cevapla