Saçlarınız en son ne zaman bakım yüzü gördü?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Saçlarınız en son ne zaman bakım yüzü gördü?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Uzun zaman oldu. Ama son zamanlarda yeni keşfettim Biberiye aktardan alıp suyun içine bir avuç atıp onu kaynatiyorsunuz o kaynayacak sonra kapatıp bir 15-20 dakika demlenmesini bekleyip biberiyeleri süzüp bir plastik sprey şişesine koyacaksiniz. Bunu saç diplerine ve sonra uçlarına sikicaksiniz. Durulama gerektirmiyor. Saçları hem güçlendiriyor, hem de dokulmeye çok iyi geliyor. Bunu yapmaya başladım son zamanlarda.
Bir hafta olmadı, kırıklarımı aldırdım.
Saç kremi hariç bakım görmedi :d
Cevap
5Cevap
1 hafta önce boyadm boyamak bakmdan sayılr bence
Ben düzenli bakım yapıyorum
En son geçen sene bir düzelttirme yaptırdım o kadar. Saçlarıma özellikle bir şey sürmüyorum.
Kalıp sabunla yıkasam yetiyor.
Saçıma her zaman bakım yapıyorum. Bakımlı olmayı seviyorum.
Arkadaşlar peki butaya fotoğraf nasıl yükleniyor bilen var mı? Soru sormak için
1 hafta önce.
Dün akşam duş alırken yıkandılar yeter.
Saç kremi görüyor öbür türlü bakım yok
Her gün görüyor.
Dün karışım yağlarımı sürdüm oh miss
Saçım yok ki
Düzenli bakım yapıyorum
saçlarımın bakıma ihtiyaci yok mükkemelligi yeter
Dün aksam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?