Saçlarım uzun ama her an kısa olabilir. 5. yıla yaklaştı aynı boydalar. Sanırım biraz değişiklik isteği ve yazın gelmesi bu sene beni kısa saçlı yapmak üzere
18 Yorumla- +1 yıl
Bakalım bakalım
- +1 yıl
Evet profil fotomda var
- +1 yıl
Seviyorumm ama uçlarından biraz almayı düşünüyorum hem daha sağlıklı uzar ☺️
- +1 yıl
Sağoll siz de ☺️
En İyi Cevaplar
+1 yılBenim ki uzun ya 🙄🙃
14 Yorumla- +1 yıl
Ay saçının bukleleri çok hoş ☺️
- +1 yıl
Teşekkur ederim, seninde saçın çok güzel 💕😊
- +1 yıl
Teşekkür ederimm 💞
- +1 yıl
Rica ederim. ✨
Evet saçlarim uzun
16 Yorumla- +1 yıl
Güzelmişş
- +1 yıl
O senin güzelliğin 🌺
- +1 yıl
Rica ederim 💗
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- Saç Bakım konusunda 10,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim uzun değil saçım
14 Yorumla- +1 yıl
Benim saçım nasıl sence
- +1 yıl
Güzel
- +1 yıl
Teşekkür ederimm ☺️
- +1 yıl
Rica ederimmm :)
Saçım çok hızlı uzadı ama bi' at kuyruğu olmaz tabi..
13 Yorumla- +1 yıl
Aynı hızda uzamaya devam ederse toplanır
- +1 yıl
Kestireceğim tekrar, uzun saç bana göre değil
- +1 yıl
Kısa da güzel zaten kendinize yakışıyosa onu kullanın benim yüz tipime pek uymuyor 😂😅😅
+1 yılDüne kadar belimde olan saçlarımı bugün omuz seviyesine getirmiş bulunmaktayım, kestirdim. Ama hala at kurtuğu oluyor.
13 Yorumla- +1 yıl
Kuyruğu* 🙄
- +1 yıl
Sıhhatler olsun güle güle kullanın
- +1 yıl
🙏🌺
+1 yılYapamıyorum saçım aşağı düşüyor evet ama olmuyor aşağı düşüyor dağılıyor sıkı bağlamama rağmen
15 Yorumla- +1 yıl
Saçın bence ipek gibi
- +1 yıl
dir☺️
- +1 yıl
Ya ipek gibi değil yıkıyorum şimdi saçımı 2 gün sonra elektrikleniyor fazla çok karışıyor taranmıyor takılıyor ölüyor kopuyor Keşke Kadınlarda erkekler gibi saç yapabilseler Aslı adlı Arkadaşım gibi Oh çok rahat gezerim valla
- +1 yıl
Evet yaa biraz bakımı zor
- +1 yıl
Yapacak bir şey yok maalesef
+1 yılSenin uzun benim değil geçen yıl Nisan ayına kadar yapabiliyordum şimdi bi şaka uğruna saçım kısa tekrar uzatmaya çalışıyorum
13 Yorumla- +1 yıl
İddiaya mı girdin
- +1 yıl
Yok ya arkadaşla şakalaşırken gitti saçımı kopardı mnyak
- +1 yıl
Oha ruh hastası manyak 😱
+1 yılErkekler ne yüzle görüş bırakıyor bakmaya geldim
24 Yorumla- +1 yıl
Uzun saçlı erkek olamaz mı 😂
- +1 yıl
Olurda ben bazen kızın kızlara sorduğu ve özelikle belirttiği veyahut onları çok ama çok ilgilendiren sorularda erkeklerin daha çok musallat olduğunu görüyorum ve bunda çok takıyorum. Bazen oluyor kız özellikle kızlar demiş ama anonim bırakmış soruyu bi tane kız yok 25 erkek görüşü var. Komik geliyor bana. Bize ne oluyor yani diyorum. Az rahat bırakmak lazım izlemek lazım hani ne bilim. Bende öylesine demek istedim soruna işte
- +1 yıl
Hmm, sanırım amaç orada soruyu soran kızla iletişim kurma çabası olabilir, gerçekten yardımcı olmak için yazanlar varsa takdir ediyorum ve sizi de objektif görüşünüzden dolayı takdir ediyorum.
- +1 yıl
Saol 🫡
+1 yılDüzleştirince evet ama alın çizgim yamuk diye yapmıyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Kahkül yap
- +1 yıl
Alnım küçükkk
+1 yılKahküllerim çıkıyor.🙁 Kahkülü salarsam at kuyruğu yapabilirim
11 Yorumla- +1 yıl
Kahküller guzelller
+1 yılBenimki uzun du kestim zaten at kuyruğu yapsam yakışmıyor saçım dalgalı olduğu için
12 Yorumla- +1 yıl
Olsun dalgalı saçlar çok güzel
- +1 yıl
Teşekkürler☺️
+1 yılUzun saçlarım, genelde at kuyruğu yapmıyorum. Topuz tercihimdir
11 Yorumla- +1 yıl
O da güzel
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet çok uzun saçlarım. Kapalıyım aslında kestirince çok rahat ederim özellikle bu sıcak havalarda. Ama uzun saç zaafımı napıcam bilmiom 😅
12 Yorumla- +1 yıl
Bu ben olmalıyım 😅 yine de sıcak yaz aylarında kendine çok eziyet etme azcık kestir ben de biraz kestirebilirim
Cevap sahibi+1 yılBen baya baya kestircem sanırım bu sene. Bakalım..
Gizli Üye(25-29)+1 yılUzun ama cansız. Öyle olunca da saç yapışık gibi oluyor sıkı at kuyruğu güzel durmuyor
11 Yorumla- +1 yıl
Bakım şart
Normalde at kuyruğu için saçım iyi ama kestirdim kuaförde geri uzayınca at kuyruğu yaparım.
14 Yorumla- +1 yıl
Kısa saç da güzel
- +1 yıl
Evet özel günlerde filan olsun daha çok alternatif sunuyo
Saç Bakım konusunda 676 cevap paylaştı. Fazlası var
21 Yorumla- +1 yıl
Çok seviyorum uzun saçı ama bakımı da bir o kadar zor 😣
+1 yılYürürken yere değmiyorsa sorun yok bence. 😊
21 Yorumla- +1 yıl
Hayır daha rapunzelliğe terfi edemedim ☺️
Gizli Üye(25-29)+1 yılSaçının uzun olup olmadığını nereden bileyim
116 Yorumla- +1 yıl
Benim profil fotomda var
Cevap sahibi+1 yılPardon
Cevap sahibi+1 yılEvet saçın baya uzunmuş
Cevap sahibi+1 yılSana neden yazamıyorum
- +1 yıl
Mesaj kutum kapalı gelen giden yol geçen hanına çevirmesin diye
Cevap sahibi+1 yılGüzel. Tkp atıyorum öyleyse 😊
- +1 yıl
Nabertatlımmmm sen misin
Cevap sahibi+1 yılEvet benim
Cevap sahibi+1 yıl?
- +1 yıl
İyiymiş
Cevap sahibi+1 yılEvet ama Hâlâ yazamıyorum
- +1 yıl
Yazamayacaksın da zatennn onu bi anla
Cevap sahibi+1 yılNeden tatlım
- +1 yıl
Birincisi senin tatlın değilim ikincisi sizin gibilerle konuşarak kendi kalitemi düşüremem benim sevdiğim bir çocuk var ona layık olmalıyım
Cevap sahibi+1 yılÖzür dilerim. İyi günler.
- +1 yıl
İyi günler.
+1 yılÇok da uzun değil ortalama
11 Yorumla- +1 yıl
Çok güzell 🌸
İyisin iyi saçlarda uzun yani
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılEvet at kuyruğu yapabiliyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Güle güle kullanın
+1 yılToplarsam olur🤔 ama sevmiyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Salık mı seviyorsunuz yoksa topuz, örgü vs mi
- +1 yıl
Açık, salık seviyorum, toplarsam ensede ufak bi topuz yaparım
Saçları uzattım yeni tarz deneyecem
11 Yorumla- +1 yıl
Güle güle kullan
- Saç Bakım konusunda 503 cevap paylaştı.
+1 yılBiraz daha uzun olsa iyi olur bencesi
11 Yorumla- +1 yıl
Umarım
+1 yılFazlası var eksiği yok
11 Yorumla- +1 yıl
🌱🌷
+1 yılEvet toplanıyor artık. Küt kestirmiştim.
12 Yorumla- +1 yıl
Güle güle kullann 🌺🌻
- +1 yıl
🌸🤍
+1 yılDaha bugün kestim kıvırcık olmuş diye.
13 Yorumla- +1 yıl
Kıvırcık saç çok sempatik
- +1 yıl
Cidden, bileydim kesmezdim. 😄😄😄 :)
- +1 yıl
🙈
+1 yılBir kere uzattım buynumu geçti
111 Yorumla- +1 yıl
Nasıldı kullanımı sizin için rahat mı
- +1 yıl
Güzeldi ama çok kırılıyor o yüzden sinirden kestim yine uzatıyorum
- +1 yıl
Güle güle kullan ın
- +1 yıl
Çok kırılıyor o na çözüm bulamadım
- +1 yıl
Keratin bakımlı şampuanlar öneririm
- +1 yıl
Onları da denedim keratin yaptım
- +1 yıl
Degişen bir şey olmadı
- +1 yıl
O zaman bilemiyorum belki doktora gitmek lazımdır
- +1 yıl
Hangi doktora
- +1 yıl
Dermatolog olabilir
- +1 yıl
Tamam bir ara giderim
- Saç Bakım konusunda 633 cevap paylaştı.
+1 yılHayır , hiç o kadar uzun olmadı
13 Yorumla- +1 yıl
Erkekler daha çok kısa teecih eder
- +1 yıl
Bu değerli bilgi için minnettarım
- +1 yıl
Her zaman 😂💃
Seni bilemem ama benimki o kadar uzun degil
12 Yorumla- +1 yıl
Her şeyin ortası iyidir
+1 yılSaçım toplanmıyor bile xklzkdx
11 Yorumla- +1 yıl
Kısa saçlar daha güzel aslında bana yakışsa kullanırdım sana eminim yakışıyodır jxjwjsjx
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaçların güzel, kedim olur musun
11 Yorumla- +1 yıl
Hayır
Gizli Üye(36-45)+1 yılSaçım bin katı kadar uzasa yine at kuyruğu olmaz.
11 Yorumla- +1 yıl
Niye
Gizli Üye(36-45)+1 yılAt kuyruğu fantazin mi var
111 Yorumla- +1 yıl
Hayır, ne alaka 🙄?
Cevap sahibi+1 yılÇekiyorlar ya sert olunca
- +1 yıl
Bunlar için sormadım
Cevap sahibi+1 yılBelki ama hoşuna giderdi galiba
- +1 yıl
Çocuğunuz yaşındayım yaa biraz sınırınızı bilin
Cevap sahibi+1 yılBen kendimle ilgili bir şey demedim ki. Sana sarkıntılık da yapmadım.
- +1 yıl
Bana sarkıntılık yapmadınız ama oldukça masumane sorumu fantezilerinize dahil etmeyin
Cevap sahibi+1 yılBenim fantezim yok, fesat bir doru mu normal bir soru mu onu anlamaya çalıştım.
- +1 yıl
Ben de dedim ki "bunlar için sormadım" sonrasında hala "hoşuna giderdi" diyorsunuz neyse ben tartışmayı arrık uzatmamak adına bir şey demiyorum ama sanal mecrada olsa bu konularda daha hassas olmanızı öneririm iyi günler
Cevap sahibi+1 yılPeki özür dilerim 🌹
- +1 yıl
Önemli değil kalbinizi kırdıysam ben de özür dilerim
+1 yılGūzel ama pantolon ve mont kötū
12 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Erkek tarzi
+1 yılEvet uzun
21 Yorumla- +1 yıl
Güle güle kullanın
Ünicorn gibisib
225 Yorumla- +1 yıl
İltifat olarak aldım 🦄 ✨
- +1 yıl
Oğlak niye sordunuz
- +1 yıl
Olabilirr bularla aram pek iyi değil 😅
- +1 yıl
Burçlarla*
- +1 yıl
Tebrik ederim
- +1 yıl
Çatal bıçak takımı 🍴 ☺️
- +1 yıl
Elbette piyasanın en iyisi 🤭🤭
- +1 yıl
Bilmiyorum anneme sormam gerek 😂
- +1 yıl
Yemek yaparken yardım ederim ama annem en iyi çatal bıçak setini misafir takımı için saklar bize değil yanii 🙂😂
- +1 yıl
Hayır aslında her şeyin en iyisine layık olan benim fedakar annem 🧡
- +1 yıl
Tabii ki pes etmek lügatımda yazmaz
- +1 yıl
Evet, siz?
- +1 yıl
Matematik
+1 yılEvet uzun
11 Yorumla- +1 yıl
☺️☺️
+1 yılEvet uzun
11 Yorumla- +1 yıl
Güle güle kullanın
+1 yılbaya baya uzun
12 Yorumla- +1 yıl
Güle güle kullanın
- +1 yıl
sağol sende
Evet uzun
12 Yorumla- +1 yıl
Çok yakışmış
+1 yılBir kaç ayı var
14 Yorumla- +1 yıl
Uzamasına mı
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Şimdiden güle güle kullanın
- +1 yıl
Sağol
Eveeeetttttttttt
11 Yorumla- +1 yıl
🌱🌺
+1 yılDaha da uzun
11 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar
Değil
12 Yorumla- +1 yıl
Olsun onun da avantajı var
+1 yılAt kuyruğu zaten :D
12 Yorumla- +1 yıl
Kullanımı nasıl sizin için
- +1 yıl
Valla gayet memnunum bir de sınırsız garantiside var
+1 yılEvet uzun
13 Yorumla- +1 yıl
Sizinkisi mi
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Güle güle kullanın
uzun
13 Yorumla- +1 yıl
Sizinkisi mi
- +1 yıl
😂😂😂
+1 yılDaha uzun olabilir.
14 Yorumla- +1 yıl
Benim mi senin mi
- +1 yıl
Seninki.
- +1 yıl
Herkes çok uzun kestir demiş tek sen daha uzun olsun dedin şaşırdım 🤔
- +1 yıl
Güzel olur.
Evtt
112 Yorumla- +1 yıl
Neye evwt
- +1 yıl
Başlıktaki soruya yanii ayrıntıda bi tane sdaha soru sormuştum da kafa karışıklığı yarattı bende 😂
- +1 yıl
O zaman güle güle kullanın
- +1 yıl
Uzun saçın kullanımı zor ya kendimden biliyorum ama yine de aklıma güle güle kullanın demekten başka bir şey gelmedi sorudaki çoğu kişiye aynı şeyi demişim zaten 🤠 kötü anlamda değil yani jsjdj
- +1 yıl
Dimi bir de önümüz yaz
- +1 yıl
Ben de aynı düşünüyorum
+1 yılEvet.
11 Yorumla- +1 yıl
Neye evet
+1 yılEvet
14 Yorumla- +1 yıl
Neye evet
- +1 yıl
Saçım at kuyruğu için yeterince uzun
- +1 yıl
Sorunun başlığına göre cevap verdim 😂🌸
- +1 yıl
😂🌱
+1 yılHem. ecet hem hayir
15 Yorumla- +1 yıl
Neye hem evet hem hayır
- +1 yıl
Kuyruk oluyor ama guzel durmayacak kadar kisa ama teorik olarak kuyruk oluyor
- +1 yıl
Profilde saçının toplu hali mi
- +1 yıl
Evet Topuzlu ordayken
- +1 yıl
İyiymiş
+1 yılEvet
11 Yorumla- +1 yıl
Neye evet saçının uzun olmasına mı benim aaçımın uzun olmasına mı
+1 yılFazlasıyla
11 Yorumla- +1 yıl
Efett🙈😅😅
Saçın yok.
11 Yorumla- +1 yıl
Profil fotomda var
+1 yılevet biraz kes bence
11 Yorumla- +1 yıl
Ama ben uzun kullanmayı daha çok seviyorum sadece uçlarından alacağım
Gizli Üye(30-35)+1 yılevet
13 Yorumla- +1 yıl
Saçınız kısa
Cevap sahibi+1 yılşu an uzun
- +1 yıl
Güle güle kullanın..
Değil ajdjajjs
12 Yorumla- +1 yıl
Niye niyee jsjdjkdjxj
+1 yılUzun
11 Yorumla- +1 yıl
Hmm
+1 yılHayır değil
12 Yorumla- +1 yıl
Her türlü güzelsindir
- +1 yıl
Teşekkürler eminim sizde
+1 yılEvet uzun
13 Yorumla- +1 yıl
Sizinkisi mi
- +1 yıl
Saçlarım evet
- +1 yıl
Güle güle kullanın
- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer