Güncellemeler
+1 yıl
Fotoğraf temsili bu benim saçım değil. Bunun aynısı saçım ama fotoğraf bana ait değil :)

Saçlarım turuncu sarı açık renkte sarı biraz daha baskın. Ancak saçlarım biraz garip dipleri kumral üstü uzadıkça böyle kendi kendine açılıyor. Sınıftakiler hiç güzel değil saçlarının rengi falan diyor. Kötü mü bu renk anlamadım. Benim elimde değil. Annem asla saçımı boyatmama izin vermez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence güzel ablacım doğal saçın sonuçta boyayınca da hep boya isteyecek dibi gelecek annen haklı zaten boyanmış gibi
Evet boya gibi olduğu için de kötü diyorlar ama boyamadım bir şey yapmadım. Kendi kendine de dibi geliyor üstü açılıyor dibinden kumral geliyor
Hiç elleme bence çok güzel baktın olmadı ilerde boyat
Umarım teşekür edeirö
Rica ederim 🥰
Hayır güzel gözüküyor kanka takma kıskanc surtukleri
Teşekkür ederim saçımla aynada bakışmaktan gerçekten bıktım niye böyle diye sorup duruyorlar bende bilmiyorum özel bir şeyde yapmadım kendi kendine açılıyor
Kıskançlıktan başka bir sebebi olamaz diye düşünüyorum çünkü ablam bu renge getirmek için uğraşıyordu ona rağmen yapay duruyordu. Sende gayet doğal gözüküyor. Ben beğendim 👍
Yok bu fotoğraftaki benim saçım değil buna benziyor saçım ondan internetten seçtim :)
Gerçeğini görebilsem net yorum yapıcam : /
Gerçeği de bunun aynısı sadece kumral biraz daha ağırlıklı
Çok güzel
Teşekür ederim