Saçlarımın doğalı bu ama arkadaşlarım güzel değil kötü diyor, kötü mü?

Saçlarımın doğalı bu ama arkadaşlarım güzel değil kötü diyor, kötü mü?

Saçlarım turuncu sarı açık renkte sarı biraz daha baskın. Ancak saçlarım biraz garip dipleri kumral üstü uzadıkça böyle kendi kendine açılıyor. Sınıftakiler hiç güzel değil saçlarının rengi falan diyor. Kötü mü bu renk anlamadım. Benim elimde değil. Annem asla saçımı boyatmama izin vermez.

Güncellemeler
+1 yıl
Fotoğraf temsili bu benim saçım değil. Bunun aynısı saçım ama fotoğraf bana ait değil :)
Saçlarımın doğalı bu ama arkadaşlarım güzel değil kötü diyor, kötü mü?
Cevapla