Saç rengin çok güzell bende liseden beri bu iki rengi çok istiyorum ama saçı yıpratıyor ve çabuk akıyormuş diye sürekli söylemler duyuyorum, cesaretimi toplayıp bir kuaföre girdim saçıma dokundu çok yumuşak dedi ve saçlarım belimde hiç boya yok sakın yapma ben bakır yaptım belimdeki saç omzuma çıktı dedi ve vazgeçtimm🙄
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkürler ben aslında saçını zaten uzun kullanan birisi değilim. Saçlarımın diplerini boyatmıştım daha önce ve pek sertleşme olmamıştı. Saç bakımına çok dikkat eden bir insanım. Ve kuaförümü çok iyi seçiyorum. O yüzden o sorun olmaz benim için ama yine de çok teşekkürler.
Esasen saç rengin oldukça hoş görünüyor. Ama arada değişiklik yapmak güzel olur. Kızıl saç rengi fazla aktığı için sana sorun oluşturabilir. O yüzden bakır tonlarını denemen daha uygun olacaktır.
En İyi Cevaplar