Güncellemeler
+1 yıl
Hadiiii yardım
Selam miller saçlarım yandı evet baya sombre yaptırdım mükemmel yandı ama daha çok uzlari tamamı diyemem temmuzda nikahım var kesinlikle saç kestiremem en hızlı nasıl düzetir ve uzatırım hadi bakalım bana bi yardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bunun için badem yağı veya krem kullanın
Kullanımı nasıl ve ne kadar sürer ki
Temmuza kadar toparlar eğer yandı ise en güzel çözüm yanan yerleri kestirmek aksi taktirde fönde ufacık tutuşa darbeye ya da ısıya gelemez uzayıp kopar kendini kırıp temizlemeye başlar şu durumda hiç bir keratin bakım işe yaramaz çünkü yanık hasarlı önce temizlenip nefes alması lazım ki bakımı içine alsın yaptığınız tüm bakımlar boşuna olur sadece sürdügünüzde yumuşak gibi durur kuru ve aç olduğu için kurulduğunda mat ve kopuk size geri dönüş yapar
Ya çok Blog yazı görüyorum ama kestirmeden düzeltenler falan olmuş belki vardır çaresi he var diyin nolur 🥲
Üzgünüm bende platin sarıyıım kestirmesemde uçları temizliyorum çünkü eğer temizlenmezse üzerinden kesik kesik toplarsın kırıkları ya da uzamaz çok verimli yinede siz bilirsiniz tabikide
Saçım hızlı uzar normalde uçlarını kestirsem temmuza kadar uzar mı acaba
Tabikide en azından temizlet nefes alsın birde görünüm olarak hoş dursun aldığın tepkiler dahada modunu düşürür böyle kesimden sonra keratin ve zeytinyağlı ballı sarımsaklı bakımla destekle derim düzelir ya keşke tüm dertler böyle olsa 😇😇
Yok ya türlü türlü dertlerimde oldu şimdi hem alerjiye uğraşıyorum hem saçlarım
Alerji yediğinde ictiginde strese bağlı olabilir perhiz yapmalısınız karaciğer dinlenmeli stres yapmamaya çalış saç düzelir ya o kolay🤗🤗
Stres ah benim göbek adım evlilik işlemleri için stres yapıyorum onca taksite girdim iş yerinde şefim işten çıkacak ben dımdızlak kalcam ee bu deprem olaylarına aşırı üzüldüm vs tetikliyor her şeyi
Iyi de üzülüp stres yapınca her şey düzeliyor mu kendine yapıyorsun önce alerji sonra ciddi şekilde ağır sağlık sorunları geliyor akisina bırakmaya çalış allah huzur sağlık versin hepsi hallolur her şey bizim için
Teşekkür ediyorum tatlım çok tatlı birisin seninde her setin gönlünce olur umarım 😊
Teşekkürler belli hassas ve kırılgan birisin bugünlerin değerini bil en güzel tatlı telaşları zehir etme kendine sonunda mutluluk olsun ınş çektiğine deysin bu sıkıntıyı ınş şunu bil sen iyiysen herkes iyi akışına bırak boş ver birşeyde eksik olsun nazarı olsun ya da hiç olmasın yeterki sağlık ve huzur olsun emin ol her şey düzelir
Ay inşallah olabildiğince polyanna gibiyim sende iyi ol kimsin ne derdin var bilmem ama anlatmak istersen dinlerim
Teşekkür ederim yakın olsak en mutlu gününü paylaşmak isterdim çok mutlu ol ınş hayırlı akşamlar 🤗❤🙏🙇
İyi akşamlar memnun oldum çok 😊
Bende 😇